Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kotivaalennukseen

Vierailija
04.02.2025 |

Haluaisin kirkkaanvaaleat hiukset, ei harmaat tai keltaiset. Itellä värjättyä hiusta latvat. Omaa väriä juuressa 2cm. 8 asteiset on omat hiukset ja pitkät, puoleenselkään. Mulla tulee helposti oranssi lopputuloksesta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ei onnistu ikinä.

Vierailija
2/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssin kautta on jokaisen kuljettava sinne kirkkaanvaaleaan. En lähtisi vaalentamaan värjättyä hiusta kotona, lopputulos voi olla kemiallinen leikkaus tai muuten tuhoutuneet hiukset. Jos nyt kuitenkin päätät tuohon ryhtyä, niin tarvitset värinpoistoaineen, vaalennusväri ei riitä. Lisäksi vaatii todella monta käsittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oranssin kautta on jokaisen kuljettava sinne kirkkaanvaaleaan. En lähtisi vaalentamaan värjättyä hiusta kotona, lopputulos voi olla kemiallinen leikkaus tai muuten tuhoutuneet hiukset. Jos nyt kuitenkin päätät tuohon ryhtyä, niin tarvitset värinpoistoaineen, vaalennusväri ei riitä. Lisäksi vaatii todella monta käsittelyä.

Mulla on siis vaalennusta latvoissa, ei vaan ole tarpeeksi vaaleat. Saattaa olla myös alla jotain tummempaa väriä mutta ovat siis vaalennettu

Ap

Vierailija
4/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siis vaalennusta latvoissa, ei vaan ole tarpeeksi vaaleat. Saattaa olla myös alla jotain tummempaa väriä mutta ovat siis vaalennettu

Ap

Ohis, mutta lopputuloksesta tulee siis pomminvarmana kirjava, jos hiuksissa on nyt jo eri sävyjä eri kohdissa. Ennustan kirkkaankeltaisen, oranssin ja jopa vihertävän sekamelskan.

Vierailija
5/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin monta käsittelyä vaatii? Ärsyttää kun ei enää varaa kampaajalle noilla hinnoilla. Oon eläkkeellä

Ap

Vierailija
6/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin monta käsittelyä vaatii? Ärsyttää kun ei enää varaa kampaajalle noilla hinnoilla. Oon eläkkeellä

Ap

Vaikea sanoa, kun en tiedä mitä nyt oikein haluat ja mikä on lähtötilanne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän