Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

yksi viidestä miljoonasta on hesarin mukaan ihmelapsi

Vierailija
03.02.2025 |

Eli suomessa on yksi ihmelapsi. Kuka hän on? Ei tule mieleen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä, hahaa...

Vierailija
2/7 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku erkon tai herlinin suvusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo ihmelapset mitenkään tasaisesti jakaudu maiden välillä. Suomessa on pelkkiä autistiv ajakkeja.

Vierailija
4/7 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmelapsen asemaa ei kannata kadehtia, ikävä olla tavisten kanssa.

Vierailija
5/7 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ihmelapsi, nykyinen Mestari.

Vierailija
6/7 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin vastaavasta aiheesta Tiede-lehdestä. Onhan se melkoista, jos osaa jo taaperona ylempää matematiikkaa vaivattomasti ja on NASA:lla töissä jo 8-vuotiaana, niin kuin yksi esimerkki (pikkutyttö) oli.

Vierailija
7/7 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mää vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.