Kukaan muu tehnyt koskaan samoin?
Tässä ketjussa voi kysyä "Onko kukaan muu tehnyt samoin?" ja sitten muut vastaavat ja kysyvät vuorostaan saman kysymyksen jostakin oudosta jutusta, jonka ovat tehneet.
Onko kukaan muu tehnyt koskaan niin, että ei olisi jaksanut pyykätä, syystä tai toisesta, niin on hankkinut kaupasta paketillisen esimerkiksi alkkareita?
Tein näin. Pyykkiä oli tolkuton kuormallinen ja alkkareita ei enää yhtään kaapissa. Pyykit tarvitsee tietty laittaa kuivamaan ja kun on kipeä, niin ei vaan ole oloa siihen hommaan.
Olisi voinut pestä käsipyykkinä parit alkkarit mutta kun piti mennä kuitenkin apteekkiin, niin samalla kiersin marketin ja sieltä löytyikin alennuksesta pakkaus alkkareita. Ajattelin täähän on ihan huh huijaa. Mutta tällaviisiin kuitenkin. :D
Kommentit (6)
Ap, tuo on tuttua juttua ja muidenkin vaatteiden ostaminen, jos vaatteet on likaisina. Nuorempana tuota tapahtui.
Onneksi kirppiksiltä sai edullisesti laadukkaita vaatteita, että tuli jotain kestävää ja tarpeellista kaappiin.
Kysymys muille:
Leikkaako kukaan muu vaatteista ja lakanoista pinttyneitä tahroja pois ja sitten ompelee ne reiät (tai ei ompele)?
Näin mä annan jatkoaikaa tekstiileille.
Pese pyykit, niin huomenna on puhtaita vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuo on tuttua juttua ja muidenkin vaatteiden ostaminen, jos vaatteet on likaisina. Nuorempana tuota tapahtui.
Onneksi kirppiksiltä sai edullisesti laadukkaita vaatteita, että tuli jotain kestävää ja tarpeellista kaappiin.
Kysymys muille:
Leikkaako kukaan muu vaatteista ja lakanoista pinttyneitä tahroja pois ja sitten ompelee ne reiät (tai ei ompele)?
Näin mä annan jatkoaikaa tekstiileille.
Kyllä , leikkaan pikkuhousuista kun tahtoo jalkoväli tahriintua. Kätevä muutenkin sitten, varsinkin lämpimillä keleillä. Nostaa vaan hameen helmaa niin homma hoituu vaikka seisten bussissa. Mies vaan tulee taakse ja...
En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.
Minulla tuo ei kyllä auttaisi mitään koska pesen kaikki ostamani alusvaatteet ennen käyttöä. Vaikka ne olisivat olleet suljetussa paketissa.
Mä olen kyllä tuossa tilanteessa heittänyt läjän alkkareita koneeseen pikapesuun. Kipannut kaikki vaan pyykkitelineen päälle hujan hajan. Kyllä ne on siinäkin kuivunut, kun ohutta materiaalia.