Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Hetero)miehet! Oletteko harrastaneet seksiä miehen kanssa?

Vierailija
02.02.2025 |

Kuinka paljon täältä löytyy tällaisia ihmisiä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta viimeisin kerta oli 13 vuotiaana

Vierailija
22/34 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä heteromiehen kanssa. Minä tein siitä miehestä heteron olemalla nainen. Muutenhan hän olisi ollut homomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä jutut.

Vierailija
24/34 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta ei vielä homoksi tee ja laskuri nollataan kahdessa 😆

En ole, kuin pussaillut ystävien kanssa.

Vierailija
25/34 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen runkannut toista miestä kokeilu mielessä. kun otin kalusta kiinni tuntui jo vasten mieliseltä  mutta en voinut lopettaa kun olin luvannut vetää häneltä käteen loppuun asti . se oli ensimmäinen ja samalla viimeinen kerta

Vierailija
26/34 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarilla meni vahingossa siihen pieneen homobaariin, meni hetki ennen kun hoksasin missä olen ja päätin että nyt on myöhäistä lähteä. Parin kaljan jälkeen olin tutustunut mukavaan mieheen ja se pyysi lähtemään jatkoille ja mentiin harrastamaan seksiä hänen luokseen. Kaveri tiesi minun olevan hetero ja sanoi sen vasta lähtiessä, et on hyvää vaihtelua panna heteroa! M54

Vierailija
27/34 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarilla meni vahingossa siihen pieneen homobaariin, meni hetki ennen kun hoksasin missä olen ja päätin että nyt on myöhäistä lähteä. Parin kaljan jälkeen olin tutustunut mukavaan mieheen ja se pyysi lähtemään jatkoille ja mentiin harrastamaan seksiä hänen luokseen. Kaveri tiesi minun olevan hetero ja sanoi sen vasta lähtiessä, et on hyvää vaihtelua panna heteroa! M54

Samanlainen kokemus olin juuri muuttanut Tampereelle opiskelemaan kymmen vuotta sitten josta en tuntenut ketään niin menin gay baariin vahingossa missä tapasin mukavan miesparin ehkä noin 30 vuotiaita eli 10 vuotta minua vanhempia. Pyysivät jatkoille ja lähdin mielenkiinnosta vaikka tiesin mihin se johtaisi. Sovittiin sit heillä jatkoilla että suutelemaan en suostu mutta voidaan kokeilla seksiä. Mutta ei sit pystynyt kuitenkaan rentoutumaan että seksi olisi onnistunut loppuun asti.

M 29

Vierailija
28/34 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillon oo hetero jos sellasta tekee.

Hyvä oivallus, koska ei olekaan. Hetero on hetero, vaikka voissa paistaisi. Bi-seksuaali ei katso sukupuolta.

Vierailija
29/34 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meni yö saaden parrua niin paljon ettei pystyssä meinannut pysyä. Aamulla selviskin että se olikin imukuppidildo peilissä kiinni.

t. J Halla-A

Vierailija
30/34 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Jussin kanssa, mutta ei kait sitä lasketa?

Vierailija
31/34 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteromies, suhteissa aina naisten kanssa, mutta olen toki miestenkin kanssa ollut joitain kertoja. Ihan perussettiä,  mielestäni olen ihan perusmies.

Vierailija
32/34 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleet miehet, oletteko harrastaneet hengittämistä?

Vierailija
33/34 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiace= varma merkki et tosimies haluaa vähä homostella. Kaunista..

Vierailija
34/34 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillon oo hetero jos sellasta tekee.

Poistaako se hetero-statuksen jos harrastaa samaa sukupuolta olevan kanssa jotain seksuaalista toimintaa. Omasta mielestäni ei, vasta kun alkaa olla tunteita siihen samaan sukupuoleen, alkaa se status huojumaan. 

Kuinka todennäköistä on päätyä vapaaehtoiseen seksuaaliseen suhteeseen tuntematta seksuaalista vetoa tätä kohtaan? Vaikka kyseessä olisi miesprostituoitu, kertoohan sekin jotain jos olisi valmis ottamaan vastaan miespuolisia asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi