(Hetero)miehet! Oletteko harrastaneet seksiä miehen kanssa?
Kommentit (34)
Olen harrastanut seksiä heteromiehen kanssa. Minä tein siitä miehestä heteron olemalla nainen. Muutenhan hän olisi ollut homomies.
Yksi kerta ei vielä homoksi tee ja laskuri nollataan kahdessa 😆
En ole, kuin pussaillut ystävien kanssa.
kerran olen runkannut toista miestä kokeilu mielessä. kun otin kalusta kiinni tuntui jo vasten mieliseltä mutta en voinut lopettaa kun olin luvannut vetää häneltä käteen loppuun asti . se oli ensimmäinen ja samalla viimeinen kerta
Hesarilla meni vahingossa siihen pieneen homobaariin, meni hetki ennen kun hoksasin missä olen ja päätin että nyt on myöhäistä lähteä. Parin kaljan jälkeen olin tutustunut mukavaan mieheen ja se pyysi lähtemään jatkoille ja mentiin harrastamaan seksiä hänen luokseen. Kaveri tiesi minun olevan hetero ja sanoi sen vasta lähtiessä, et on hyvää vaihtelua panna heteroa! M54
Vierailija kirjoitti:
Hesarilla meni vahingossa siihen pieneen homobaariin, meni hetki ennen kun hoksasin missä olen ja päätin että nyt on myöhäistä lähteä. Parin kaljan jälkeen olin tutustunut mukavaan mieheen ja se pyysi lähtemään jatkoille ja mentiin harrastamaan seksiä hänen luokseen. Kaveri tiesi minun olevan hetero ja sanoi sen vasta lähtiessä, et on hyvää vaihtelua panna heteroa! M54
Samanlainen kokemus olin juuri muuttanut Tampereelle opiskelemaan kymmen vuotta sitten josta en tuntenut ketään niin menin gay baariin vahingossa missä tapasin mukavan miesparin ehkä noin 30 vuotiaita eli 10 vuotta minua vanhempia. Pyysivät jatkoille ja lähdin mielenkiinnosta vaikka tiesin mihin se johtaisi. Sovittiin sit heillä jatkoilla että suutelemaan en suostu mutta voidaan kokeilla seksiä. Mutta ei sit pystynyt kuitenkaan rentoutumaan että seksi olisi onnistunut loppuun asti.
M 29
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillon oo hetero jos sellasta tekee.
Hyvä oivallus, koska ei olekaan. Hetero on hetero, vaikka voissa paistaisi. Bi-seksuaali ei katso sukupuolta.
Kerran meni yö saaden parrua niin paljon ettei pystyssä meinannut pysyä. Aamulla selviskin että se olikin imukuppidildo peilissä kiinni.
t. J Halla-A
Vain Jussin kanssa, mutta ei kait sitä lasketa?
Olen heteromies, suhteissa aina naisten kanssa, mutta olen toki miestenkin kanssa ollut joitain kertoja. Ihan perussettiä, mielestäni olen ihan perusmies.
Kuolleet miehet, oletteko harrastaneet hengittämistä?
Hiace= varma merkki et tosimies haluaa vähä homostella. Kaunista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillon oo hetero jos sellasta tekee.
Poistaako se hetero-statuksen jos harrastaa samaa sukupuolta olevan kanssa jotain seksuaalista toimintaa. Omasta mielestäni ei, vasta kun alkaa olla tunteita siihen samaan sukupuoleen, alkaa se status huojumaan.
Kuinka todennäköistä on päätyä vapaaehtoiseen seksuaaliseen suhteeseen tuntematta seksuaalista vetoa tätä kohtaan? Vaikka kyseessä olisi miesprostituoitu, kertoohan sekin jotain jos olisi valmis ottamaan vastaan miespuolisia asiakkaita.
Olen mutta viimeisin kerta oli 13 vuotiaana