En pääse yli lemmikin kuolemasta
Suru tuntuu niin kamalalta. Mitä pidempään menee, sitä uskomattomalta tuntuu, että en näe häntä enää koskaan. Selailen päivästä toiseen kuvia ja videoita hänestä.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläin on se, ei hän.
Painu helvettii pätemästä kusipää.
Painu itse. Eläin on eläin, ja siitä käytetään persoonapronominia se.
Ei se ole kiveen hakattua. Se on ajoilta kun eläin nähtiin esineenä. Nyt on toisin. Kehitys kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ylilautamaisia kommentteja täällä. Hävetkää.
Nää aloitukset kerää eläinten vihaaja mulkeroita .joilla on kusta päässä.
Traagista onkin että lemmikit kuolee mutta nuo tuollaiset pyörii hengissä.
Sähän voit mennä elukkas luo, jos niin kovasti ikävöit. Sveitsiin vaan eutanasia piikille, niin pääset rakkien taivaaseen.
Olen pahoillani.
Kodista poistuu tärkeä lemmikki, surussa menee aikaa.
Yksi paskan levittäjä vähemmän, kiitos siitä. Nämä rakkien omistajat sotkevat joka paikan paskalla ja kusella, paska- ja kusiterroristeja ovat. Ei säälitä. Toivon oikein monelle koiralle taivaaseen menoa ja pikimmiten. Inhoan koiria, niiden omistajia, niiden ulosteita, oksennuksia, kusialänttejä
Vierailija kirjoitti:
Sähän voit mennä elukkas luo, jos niin kovasti ikävöit. Sveitsiin vaan eutanasia piikille, niin pääset rakkien taivaaseen.
Psyykelääkkeet kannattaa ottaa ihan joka päivä. Toivottavasti voit pian paremmin eikä taas viedä suljetulle.
Saiko hauva haulia vai oliko luonnollinen?
Ymmärrän sua täysin, AP. Mun rakas kissani kuoli vuosi siyten ja ikävä on aivan mieletön. Älä välitä näitten vinopäiden vittuíluista. Voimia ja tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olit oikein kuvitellut? Että lemmikki eläisi ikuisesti? Tai että sinä kuolisit ensin? Nyt vähän valoja päälle.
Surusta ei tarvitse päästä yli, mutta kuolema tulee kaikille.
Eli kaikki sureminen on turhaa. Sulla vissiin lääkkeet tapissa?
Voimia ap, jos rahkeet riittää, miten olisi uusi lemmikki? Ei korvaa vanhaa, mutta itseäni on aina helpottanut kun voi keskittyä pikku hiljaa uuteen elämään.
Että mitähän vttua! Minähän kirjoitin ettei surusta tarvitse päästä yli. Sinä tässä olet vajaa kun ehdotat heti tilalle uutta lemmikkiä. Eläimen voi korvata uudella, mutta jos lapsi kuolee, hän on korvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläin on se, ei hän.
Ei se ole kiveen hakattua. Se on ajoilta kun eläin nähtiin esineenä. Nyt on toisin. Kehitys kehittyy.
Eläin on edelleen eläin, ja se on OMAISUUTTA. Tarkista vakuutuspapereista. Voit ostaa ja myydä eläimen, toisin kuin ihmislapsen. Ethän sinä ole kissaasi ja koiraasi synnyttänytkään, vai oletko.
Vierailija kirjoitti:
Eläin on se, ei hän.
Mitä SE tosikko siellä jauhaa ? Eläin ON HÄN jos me muut niin päätetään.
Aloittajalle suru muuttaa muotoaan muttei koskaan katoa. Onneksi on muistot
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sua täysin, AP. Mun rakas kissani kuoli vuosi siyten ja ikävä on aivan mieletön. Älä välitä näitten vinopäiden vittuíluista. Voimia ja tsemppiä!
Miksi sinä puhut ikävästä kun ap puhuu surusta? Ne ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläin on se, ei hän.
Mitä SE tosikko siellä jauhaa ? Eläin ON HÄN jos me muut niin päätetään.
Aloittajalle suru muuttaa muotoaan muttei koskaan katoa. Onneksi on muistot
Eläin on se. Ihminen on hän. Haista paska ja lopeta noiden tyhjien kliseiden hokeminen. Et tiedä suremisesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläin on se, ei hän.
Niin, eli samaa kuin miehestä. Naisesta käytetään pronominia hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläin on se, ei hän.
Kehitys kehittyy, sanoi Stalin kun tapatti ainakin kymmenen miljoonaa venäläistä leireillään. Heh. Älysitkö?
Mulla helpottaa ettei katso kuvia, eikä muistele ollenkaan. Lemmikkini kuoli äkillisesti ennen aikojaan ja jätti traumat ja suuren surun. Yritän pitää itseni kiireisenä.
Olisiko siitä voinut laittaa jotain, uunipaistia. Joko hautasit sen?
Eläin on edelleen eläin, ja se on OMAISUUTTA. Tarkista vakuutuspapereista. Voit ostaa ja myydä eläimen, toisin kuin ihmislapsen. Ethän sinä ole kissaasi ja koiraasi synnyttänytkään, vai oletko.
Totta.
Rakki on se.
Se on rakki.
Suomi-mammojen legendaarinen empaattisuus. Haluatko haukut ventovierailta murheiden keskellä? Kirjoita tälle palstalle.