Jos tulosi kymmenkertaistuisivat, söisitkö useammin kalaa?
Kommentit (25)
Kyllä se aika varma olisi. Jos rahaa olisi kuin roskaa, voisi syödä sushia, vaikka monet pitävät sitä vain riisihöttönä, ja paljon muita helppoja kaloja, lohta, kuhaa, ja vähitellen siirtyä aina vain hienostuneemmaksi. Tällä hetkellä tulee otettua se kilon lohi punalaputettuna, silloin harvoin kun sellaisen näkee klo 20 jälkeen.
Saman verran. Syön jo nyt kalaa melkein joka päivä.
Söisin joka päivä kalaa. Ravintolassa.
Ainakaan halvinta Xtra-seitä en söisi neljänä päivänä viikossa kuten nyt.
Enemmän ilman muuta!
Nyt vain tarjouslohta kun saa alle 15e kilo.
Reissussa ulkomailla syödään paljon branzinoa ja orataa, 10e saa 3-4 isoa kalaa
En osta kalaa, se harvemmin on tuoretta. Itse tulee pyydettyä se mitä syö.
Söisin hummeria, tosin sitä pitäisi hakea Stockmannilta, aika raskasta.
En. Kalassa on raskasmetalleja ja muovia.
Vaikka tuloni muuttuisivat sata kertaa suuremmiksi, niin söisin kalaa saman verran kuin nytkin eli kalapuikkoja muutaman kerran vuodessa.
Söisin todellakin! Söisin lähinnä kalaa, välillä tofua ja ehkä hyvin satunnaisesti kokolihapihvin, karjalanpaistia tms. Broileri on niin järkyttävän epäeettistä että siihen en koske ollenkaan. Tällä hetkellä kalaa menee kalapuikoissa, Apajan kirjolohipyöryköissä (yllättävän edullisia) ja Coopin kirjolohipihveissä (yllättävän edullista myös, ja kunnolla kalaa noissakin, myös ravintoarvot ok.)
Saman verran kuin nytkin, ei minun tarvitse miettiä mihin ruokaan on varaa.
Enemmän.
Ja muutenkin enemmän kasviksia, hedelmiä, marjoja, laadukkaita leipiä, lihoja jne.
En. En pidä kalasta kovin paljoa. Syön sitä ehkä 4 kertaa vuodessa.
En söisi, en pidä kalasta. Kesällä savustan ja se on hyvää, muun aikaa vuodesta kalaa on muun perheen toiveesta.
Just ostin 400 g savustettua merilohta,12 €. Ei mielestäni paha hinta, joten tuskin söisin enemmän tai useammin kuin nyt.
Söisin jos joku kokkaisi mulle sitä laadukasta ja hyvää kalaa. En tykkää kalan hajusta, joten en siitä itse juuri valmista. En myöskään pidä mistään markettien kirjolohista. Kuhaa, siikaa ja silakkaakin voin syödä hyvin valmistettuna.
Vierailija kirjoitti:
En. Kalassa on raskasmetalleja ja muovia.
Syön tosi paljon kalaa ja mereneläviä ja olen alkanut miettiä, että ei tämäkään nyt ihan terveellistä ole.
Söisin enemmän