Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppisenä synttärit ei tunnu enää miltään. Lapsena odotti kakkua,teininä bileitä,nyt odottaa vaan vanhainkotiin joutumista

Vierailija
31.01.2025 |

Syntymäpäivät ovat nykyään täysin tavallinen arkipäivä. Jonkun leivoksen saatan kahvin kaveriksi ostaa,.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juhlistan synttäreitäni miten milloinkin, joka viides vuosi pidän isot bileet, muuten sitten esim illallinen ystävien kanssa, kakkukahvit vanhempien luona tai mitä nyt sittenkin huvittaa tehdä. Perhe tarjoilee aina aamiaisen ja lahjat vuoteeseen niin kuin meillä on tapana juhlapäivinä. 

N53

Vierailija
2/8 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodista voi nykyaikana vain haaveilla. Mukava ap, että sinulla on yhä unelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin synttärien juhlimisen 8-vuotiaana. Mua kiusattiin eikä ollut kavereita, joten ne oli ankeat ne synttärit anyway. Aikuisella iällä ei ole tullut mieleenkään juhlia. Täytin viime elokuussa 50, enkä edes muistanut koko päivää kuin vasta jälkeenpäin. Että ai niin, mä olen 50 nyt, no onneksi olkoon minä. En tykkää juhlimisesta ylipäätään, koska se on usein sosiaalista ja minä en ole sosiaalinen.

Enkä mä nyt ymmärrä muutenkaan mitä juhlittavaa iässä on. Se tulee ihan itsestään, ei se ole saavutus tai ansio. Voisin itsekseni juhlia jotain vaativaa työ- tai yksityiselämän projektia kun se on valmis, en sitä että aika on ihan itsestään kulunut taas vuoden.

Vierailija
4/8 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että vanhainkotia sitä jo odotellaan. Mä olen 51 ja mulla on vielä kasapäin haaveita, joita aion tavoitella ja toteuttaa tässä elämässä ennen vanhainkotia.

Vierailija
5/8 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli kyllä niin jänniä synttärit, eikä edes miettinyt että ikää tulee lisää. 

Vierailija
6/8 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsen riemu kun äiti tehnyt täytekakkua. Kavereita kylässä ja herkkuja tarjolla! 🥳

Vierailija
7/8 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin viettää kunnon synttärit 30 vuotiaana ja käytin rahaa runsaasti vuokraamalla kivan merenrantahuvilan. Porukkaa tuli paljon ja juhlat kestivät seuraavaan aamuun. Kannatti! Päätin, että koska silloin tykkää juhlia, ihmiset tulevat vielä mielellään juhlimaan ja ei ole niin väliä onko kutsuttu edes  hyväkään tuttu. Vanhemmiten ihmiset muuttuvat tylsiksi, elävät pitkään ruuhkaisia perhevuosiaan kieltäytyen kutsuista ja muutenkin  samat naamat ilmestyvät joka vuosi onnittelemaan. En oikein osaa olla kiitollinen sellaisesta. En ole katunut päätöstäni. En kolmikymppisten jälkeen viettänyt enää synttäreitäni, enkä halua tulla muistetuksi. Muutakin syytä juhlaan on kuin synttärit, jos juhlia kaipaa. 

N 61

Vierailija
8/8 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodissa Chigi-Lee tarjoilee sulle kakun ja laulaa happy birthday to you! Laittaa telkkarin päälle ja pöyhii tyynyä, ou jee 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi