Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten Ville Valo on vieläkin niin hurmaavaa?

Vierailija
31.01.2025 |

Näin pari päivä sitten pitkästä aikaa yhden keikkavideon vissiin Lontoosta viime vuodelta. Voi vitsi kun on karismaattinen ja hurmaavaa tää Ville vieläkin on. Oikea rokkitähti. 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oli kerran aiemmin jo? Muistan hän puhui siitä aikoinaan, että on nähny ravitsemusterapeutin olikohan se pari vuotta sitten vain milloin. No mutta hyvä jos menee hyvin

Vierailija
22/55 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? 20 vuotta sitten monen muun lailla kuolasin, lostarissa ym muiden hännystelijöiden joukossa. Niin nyt, ei voisi vähempää kiinnostaa, en edes kuuntele sitä musiikkia enää. Ja tupakka, nounou. Ei ole kiinnostava enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ville on aivan ihana, oon nähnyt hänet viime vuonna keikalla. Ääni on kuin ennenkin,  sekä persoona

Vierailija
24/55 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että minä inhoan noita meikkaavia miehiä. Eivät ole miehekkäitä, vaikka niin raukat varmaan luulevat.

Vierailija
25/55 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.

Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".

Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Ville Valo ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.

Vierailija
26/55 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan haastattelun, jossa Ville vähän vihjasi asiast, hän sanoi jotain sellaista että joo, on puhunut jollekin, tietää että tämä on jotain, mitä jouduu käsittelemäänja sitten hän vain pysähtyi. Hän sanoi, että hän voi hyvin ja että hänen tyttöystävänsä auttaa paljon, mutta sitten hän käänsi keskustelun stressiin. Se oikeasti särki sydämeni

Vierailija
27/55 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Melkoinen valkoinen lakana, olmi 49 v.

Miehekkyyttä ei ole. Nainenkaan ei ole.

Ei ikäistään vertaistaan naista eikä lapsia.

Lapsenomainen.

Maksullista kaikki tyynni ja aina.

Kulissit kunnossa.

Vierailija
28/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Ihana että on vielä jotka muistaa hyvää!:)

Toivon hänelle kaikkea parasta, tapasin kerran Villeä ja aivan ihana ihminen, todella välitön ja sydämellinen persoona.

Jotain mäkin kuulin, että aikoinaan oli vaikeuksia syömisen ja tietty päihteiden kanssa, ja ku meni huonoksi se lähti hoitoon. Onhan hän aina ollut tosi hoikka muutenkin. Kun se soolo levy tuli silloin vissiin oli niin kovat stressit että, hänen omien sanojen mukaan se vaikutti myös tohon syömisasiaan sit paino tippui kamalasti. Ihan ymmärrettävää. Huhuja oli että, hän ois ihan pyytänyt apua siihen ja terveeltä hän nyt näyttääkin. Syömishäiriö on tosi vakava juttu, toivon että hän saa sen hoidettua. 

Vierailija
29/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisintekijänä arvostan suuresti itse soittajana, ja laulajana oli ysärillä tosi kova. Nykyään en tiedä johtuuko astmasta vai mistä että laulusta on kadonnut voima. "Eka demo on paras" on klisee, mutta Himin tapauksessa totta. Se 1995-versio Wicked Gamesta on todella kovaa laulamista 19-vuotiaalta. Altto, tenori ja falsetti suvereenisti hallussa. Ville on vähän sellainen kaksijakoinen luonne, sellaisen kuvan saa. Herkkä runoilija jolla on katutappelijan luonne.

Vierailija
30/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ville on vähän sellainen kaksijakoinen luonne, sellaisen kuvan saa. Herkkä runoilija jolla on katutappelijan luonne."

Tää on niin totta!!!! Tosi herkkä typpi, mutta hyvin kapinallinen omalla tavalla.

Mä kävin katsomassa soolokiertueella ja lauloi todella hyvin, sekä matalat että korkeat,  ja myös voimakkaat huudot olivat kohdillaan. Voi se olla astman takia se kyky vaihtelee 

Vierailija
31/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella fiksu kaveri ja taitava. 

Kerran oli mun edessä kassajonossa, räpläsi puhelinta ja siinä minä, huutavan lapsen kanssa :D, hymyili ja päästi meitä hänen eteen sanoi ettei hänellä on kiirettä. Oliko se vuosi sitten ehkä. Kaunis mies.

Vierailija
32/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on hurmaava koska osaa rajoittaa syömiään kaloreita, toisin kuin 99% suomalaisista.

Vierailija
33/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on syy miksi on laiha, hänen tapauksessa puhutaan varmaan enemmänkin anoreksiasta.

Vierailija
34/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku ei oo lihavaa/ kuten yli puolet suomalaisille/ ei tarkoita sitä että oisi anorektikko 

Vierailija
35/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tykkää laihasta narkista 

Mikä väliä siinä on onko lahja vai ei? Ville on ollut vuosia raittiina ja terveeltä hän näyttää nykyään. 

Eihän se täysraitis kai ole ollut.

Vierailija
36/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ollut monta vuotta jo, liki 2017 saakka

Vierailija
37/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se, ellei liian isojen uusien hampaiden takia näyttäisi kasvoista luurangolta. :(

Ja heti 🤦

Siis mikä tarve aikuisella ihmisellä on laukoa tämmöistä?

Vierailija
38/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä? 20 vuotta sitten monen muun lailla kuolasin, lostarissa ym muiden hännystelijöiden joukossa. Niin nyt, ei voisi vähempää kiinnostaa, en edes kuuntele sitä musiikkia enää. Ja tupakka, nounou. Ei ole kiinnostava enää.

.

No mut kiva kun kerroit hei!

Vierailija
39/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

Sitten täysin tyhjästä johtajan vier

Ihanan inhimillinen tarina, kiitos siitä.

Vierailija
40/55 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Villellä on sitä kuuluisaa karismaa, saanut Paminkin aikoinaan huonoille teille kun Pam ihaili Villeä ja sen huonoja elintapoja! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä