Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ethän ole kertonut DeepSeekille arkaluonteista tietoa? Sen tietokanta helposti luettavissa portin 9000 kautta.

Vierailija
31.01.2025 |

Aika kehnosti tehty räpellys näyttää olevan.

https://muropaketti.com/tietotekniikka/tietotekniikkauutiset/deepseekin…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ettehän te tajuakaan näistä tekoälyistä mitään! DeepSeek on ainoa oikea keino viedä tekoälyä eteenpäin, ja jos joku teistä oli niin tyhmä, että postasi sinne henkilökohtaisia juttujaan, se on ihan teidän oma vikanne. Ei sitä tietoturvaa niin vain tarvitse, kun ei teillä mitään tärkeää olekaan.

Ei ole ainut keino ja on mennyt ihan hyvin eteenpäin ilman DSääkin.

Jos ihan vertaa pelkästään muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen.

Vierailija
22/26 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, thats beyond my current scope. Lets talk about something else.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minä kun kerkesin pistää omat alastonkuvatkin, jotta saisin vastauksen olenko kaunis.

Minulla oli kuulemma suuri penis ja symmetriset kasvot. Olen myös atleettinen ruumiinrakenteeltani. Ja nämä ovat siis tekoälyn käsitys minusta.

Vierailija
24/26 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, minä kun kerkesin pistää omat alastonkuvatkin, jotta saisin vastauksen olenko kaunis.

Minulla oli kuulemma suuri penis ja symmetriset kasvot. Olen myös atleettinen ruumiinrakenteeltani. Ja nämä ovat siis tekoälyn käsitys minusta.

Jäi mainitsematta että olen oikeasti nainen, ja silti minulla on muka suuri penis. Ilmeisesti ironinen huumori tällä. Tai sitten se onkin tekotyhmyys.

Vierailija
25/26 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole deepseekiä ladannut.

Eikä sillä olisi mitään merkitystä vaikka keräisivät kuinka paljon dataa kun konetta ei ole edes nettiin kytketty.

Mistä koneesta puhut?

Varmaan siitä jolla tuo kirjoittaa tälle nettipalstalle.

Ja kyllä, ihmisten ymmärrys tekniikasta on välillä just tuota tasoa. 

Tai sitten kone ei ole verkossa. Näitä kertyy ihmisille. Vanhat jää muistiinpanovälineiksi.

Vierailija
26/26 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syöttänyt sille disinformaatiota vaikka kuinka paljon. toivottavasti tallentaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan