Mihin RUOKAAN ja juomaan vertaisit itseäsi?
Itse olen kuin kalatäytteinen kevätkääryle; pidän keväästä, söin juuri kalaa, olen pinnalta rapea koska ihoni on ahavoitunut ja sisältä pehmeän lötkö. Juomana olen kuin hyvä maalaistalon olut. Pirskahteleva ja rehevä, saan vieraat hyvälle tuulelle ja olen vahva, joskus vaahtoan
Kommentit (36)
Omasta mielestäni olen tietty suklaa ja mansikkamehu.
Puolison mielestä varmaan sitruuna ja etikka.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin lörtsy.
...kahdella nakilla ja kaikki mausteet.
Skagenin rööra , katkaravuista tehty. Herkullinen , ei vaan lopu himo tähän ruokaan vaikka paljon söisi. Juomana kuin Pommac, poreileva, sopivan makea .
Etikka ja näkkileipä
Hapan ja kuiva
LOHIKEITTOON ja vodkaan - olen monen sopen eri aineksista kyhätty mutta hyvä lohduttamaan, kotoisa ja kilahdan taitamattomille nuppiin.
Paistetut korvasienet:
Oikein käsiteltynä herkullinen.
Sahti:
Jumalten juoma.
Ebi furai, lime ja kaksi dippiä & lasillinen Laurent Perrieriä.
Olen kuin laadukas punaviini . Kanssani saat hetken huvia jonka jälkeen minut heivataan kuten tyhjä viinipullo .
N29
Olen kuin hookooblöö makkara jonka kauniit naiset tykkää ottaa suuhun . Jälkiruoaksi tulee kunnon satsi paksua kreikkalaista jogurttia ja sekin naisen suuhun menee maukkaasti .
M40
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin laadukas punaviini . Kanssani saat hetken huvia jonka jälkeen minut heivataan kuten tyhjä viinipullo .
N29
Sielukas nainen ilmiselvästi.
Olen kuin kaurapuuro, kaikki ei tykkää. Juomana olen kuin ginger ale, hyvä maku mutta yllättävän tulinen.
Löytyy minusta myös tamago-puoli, vaikea sanoa kumpiko on hallitsevampi, se vai ebi furai. Mutta Laurent Perrier on ainoa oikea juoma.
Hävikki lohi. Tykkään uida ja suurimmalle osalle olen näkymätön ja no tiedätte millanen porukka ostaa, niille kelpaan.
Karisma sumppi juoma osa vihaa osa ei vaihtais