Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla niin että puhelu ei näkyisi puhelimessa vaikka mieheni sanoo soittaneensa monta kertaa?

Vierailija
15.09.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on työreissussa ulkomailla ja väittää soittaneensa minulle tänä aamuna 3 kertaa. Hän väittää että puhelin hälytti pitkään.

Ihmettelin aamupäivästä kun miehestä ei kuulu mitään ja soitin sinne päin.

Yhtään puhelua ei ole tullut missään välissä, mutta kaikki muut puhelut kyllä. Tarkistin puhelimen logit yms. Ja nyt illalla puhuimme useaan kertaan puhelimessa ja kaikki puhelut menivät normaalisti läpi.

Yrittääkö mieheni huijata minua sanomalla että on soittanut monta kertaa? Vai voiko olla niin että puhelin muka hälyttää ja minulla ei näy mitään...

Olen hieman skeptinen kun mieheni on aiemminkin jäänyt kiinni valehtelusta työreissuillaan...Mietin vaan että niinköhän se on ollut aamulla ollenkaan hereillä ja selittelee nyt yrittäneensä soittaa monta kertaa.

Vierailija
2/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa.

Ehdotapa miehellesi, etät tarkistatte hänen kännykkänsä. Näkyyhän siinä soitetut puhelut. Sillähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutullani ainakin kävi niin, että kaikkien muiden puhelut ja tekstarit meni läpi, mutta jostakin syystä yhdestä liittymästä lähetetyt tai soitetut vain joskus silloin tällöin

Vierailija
4/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin itselleni, että olen soittanut jollekin, eikä puhelua ole tullut, vaikka hälyyttänyt on.

Vierailija
5/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soittanut, mun puhelimessa ei näkynyt mitään. Ja tiedän ettei mies valehtele, koska sama on tapahtunut äitini ja siskonikin soittaessa.

Vierailija
6/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kiitos, yksi huoli vähemmän : ) Ehkä uskon miestäni tällä kertaa vaikka tarina sinällään kuulosti epäilyttävältä. Ja nyt muistin että pari viikkoa sitten töissäkin joku valitti Soneran verkosta ja siitä että puhelut eivät tulleet läpi. Itselle ei vaan ole koskaan käynyt noin ennen (tietääkseni!).

Vierailija
7/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käynyt monesti näin. Puolin ja toisin. En tiedä missä vika, puhelimissa vai kentässä vai missä ihmeessä...?

Vierailija
8/8 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käynyt useinkin niin.

Varsinkin jos "tietokonepohjaisia" puhelimia.