Nordea ja ongelmat
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/7e6d5ad9-9d71-43b5-856b-d7300323…
Itse yritin nostaa viime keskiviikkona pankkiautomaatilla 60 euroa. Rahoja en saanut, mutta tililtä ne oli kadonnut. 2 kertaa soittanu jo pankkiin, mutta ei vieläkään ole hyvitetty
Kommentit (5)
Aattelin, että josko muillekkin käynyt sama. Ja miten kauan meni, että rahat hyvitettiin takaisin?
Tässä Nordeassa palaa hiat kaikki on niin helvetin vaikeeta . Asiakaspalvelussa yks sanoo toista ja toinen toista .. seuraavaks kysyn että mikä teidän nimi olikaan ja laitan ylös .. kumma vaikutus joskus... ja sit kuunnellaan sielt nauhalt ... myös niin päin... pankin vaihto edessä.............
Nordeasta täytyy sanoa, että ne asiat jotka voi hoitaa nettipankin kautta hoituvat hyvin. Jos sen sijaan joutuu tekemisiin asiakaspalvelun kanssa viesti- tai chat-palvelun kautta, huomaa nopeasti tietävänsä itse enemmän kuin toinen osapuoli.
Itsestä yksinkertaiselta tuntuvan sijoitusasian hoito kaikkine vääntöineen voi kestää viikkoja, eikä lopputulos ole silti haluttu. Kun valittaa asian kestämisestä neuvotaan soittamaan puhelinpalveluun. No, en viitsisi selittää asiaa uudelleen jo olemassaolevien viestien lisäksi enkä usko, että tuota kautta asiantuntijat saavuttaisi paremmin.
Miksi ettei vaihda pankkia?!?!