Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordea ja ongelmat

Vierailija
28.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/7e6d5ad9-9d71-43b5-856b-d7300323…

 

Itse yritin nostaa viime keskiviikkona pankkiautomaatilla 60 euroa. Rahoja en saanut, mutta tililtä ne oli kadonnut. 2 kertaa soittanu jo pankkiin, mutta ei vieläkään ole hyvitetty

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ettei vaihda pankkia?!?!

Vierailija
2/5 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin, että josko muillekkin käynyt sama. Ja miten kauan meni, että rahat hyvitettiin takaisin?

Vierailija
4/5 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Nordeassa palaa hiat  kaikki on niin helvetin  vaikeeta  .  Asiakaspalvelussa  yks sanoo toista ja toinen toista .. seuraavaks kysyn että mikä teidän nimi olikaan ja laitan ylös .. kumma vaikutus joskus... ja sit kuunnellaan  sielt nauhalt  ... myös niin päin...  pankin vaihto edessä.............

Vierailija
5/5 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeasta täytyy sanoa, että ne asiat jotka voi hoitaa nettipankin kautta hoituvat hyvin. Jos sen sijaan joutuu tekemisiin asiakaspalvelun kanssa viesti- tai chat-palvelun kautta, huomaa nopeasti tietävänsä itse enemmän kuin toinen osapuoli.

Itsestä yksinkertaiselta tuntuvan sijoitusasian hoito kaikkine vääntöineen voi kestää viikkoja, eikä lopputulos ole silti haluttu. Kun valittaa asian kestämisestä neuvotaan soittamaan puhelinpalveluun. No, en viitsisi selittää asiaa uudelleen jo olemassaolevien viestien lisäksi enkä usko, että tuota kautta asiantuntijat saavuttaisi paremmin.