Te kaytte saaliksi, koska olette miehenne tossun alla!!!! Teilla ei ole omaa elamaa ja se kostautuu teille viela!!! Sano mun sanoneen!
Kommentit (12)
Missä ravintelissa tavataan tuopposen ääressä?
T: ap (aina valmiina)
Varmaan täällä on niitäkin, joilla ei ole elämää ja jotka ovat tossun alla, mutta tuskin av:lla käyminen vielä takaa, että näin olisi välttämättä. Mutta kivaa iltaa sulle vaan ap. Ehkä törmätään kaupungissa illalla, jos asut pk-seudulla. t. kilarityyppi
mutta olen raskaana joten täytyy jättää tuopilliset tällä kertaa väliin...
t:10
niin on omaakin elämää. Käyn töissä, tapaan ystäviä, jne. Minusta pelkkä bilestäminen ystävien kanssa ei ole ainoaa oikeaa omaa elämää :D
Miten siel perälandella voi edes hommata oman elämän??
Luoja et mul on hauskaa:D :D!!!
Nythän sä ap sen todistit, SÄ OLET JUNTTI!!
oma raha tuo valtaa- siksi suosittelen töihin menoa...
eikö se ole sitä elämistä, millaisessa tilanteessa on? jos hankkii perheen, oma elämä on kai sitten perheellisen elämää?
lastenhoitaja, siivooja, ruuan laittaja, lasten tarpeiden kuuntelija ja toteuttaja.
Ihmettelen, kun joku 25-vuotias 2 lapsen äiti sanoo, että meille riittää, kun saamme tehdä asioita perheen kanssa, emme kaipaa iltaa ilman lapsia, yhdessä tai erikseen??? Siis valehtelua tuo on! Jokainen kaipaa iltaa ilman lapsia!!
En ymmärrä sellaista periaatepäätöstä " kun lapsia syntyy, niin enää ei missään käydä ydessä tai erikseen" Ja EN tarkoita, että pitäisi baaris olla perseet olalla! Sitä voi ottaa sivistyneestikin.
T: ap
Millähän perusteella ap lähtee sanomaan, että kaikki avlaiset ovat miehensä tossun alla ja vailla omaa elämää. Taisi sattua ap:lle se kuuluisa " kilari" . Parmpaa loppupäivää toivotellen...
lukuunottamatta yhtä asiaa. En ole miehen tossun alla.
Mutta " omaa elämää" ei tosiaan ole lainkaan, vaan kaikki aika kuluu lastenhoidossa, kodinhoidossa ja töissä. Tunnen kadottaneeni oman itseni, olen enää vain äiti ja työntekijä :( Siispä sääli vaan, ihan rauhassa..