Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osaatteko yhtään sanoa mitä päivähoito kustantaa opiskelija-vanhemmilta?

Vierailija
03.03.2007 |

olen ihan tietämätön päivähoitomaksuista, eikä asia ole vielä edes ajankohtainen mutta silti kiinnostaa.

eikö päivähoitomaksu mene jotenkin perheen tulojen mukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä opiskelen, mies töissä (ei huipputulot). Hoitomaksu kahdesta lapsesta puolipäivähoidosta 130 e/kk

Vierailija
2/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketaanko toisen vanhemman kesätyö (3kk) työksi?

yleiseen asumistukeen vaikuttaa ainakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten, kyllä kesätyön ansiot vaikuttaa kesäkuukausien ajan hoitomaksuun. Mutta useinhan heinäkuu on muutenkin ilmainen. Siihen ei vaikuta onko maksanut hoitomaksuja vaan ainoastaan että lapsi ollut ed. 11 kk aikana hoidossa, elokuussa riittää 1 päivä.

Mutta jos vain toinen on töissä, niin eipä tuosta välttämättä kovin paljon hoitomaksua kerry, ellei sitten saa tosi hyväpalkkaista kesätyötä.

Vierailija:

lasketaanko toisen vanhemman kesätyö (3kk) työksi?

yleiseen asumistukeen vaikuttaa ainakin..

Vierailija
4/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on opiskeluja vielä puoli vuotta jäljellä ja miehellä vuosi sitten kun lapsi menee hoitoon. olin jo vähän huolestunut että mistä revitään rahat päivähoitoon. olin ihan varma että kyllä se jotain maksaa.

uteliasisuudesta kysyn; kuinka suuri voi hoitomaksu olla yhdestä lapsesta suurimmillaan?

kyselee ap, -yhteiskunnan vapaaratsastaja vielä vähän aikaa-

Vierailija
5/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy (alueen tai toisen alueen) päivähoitotoimistosta ma- osaavat vastata sentilleen kysymykseesi...myös 0-maksuluokka on käytössä

Vierailija
6/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alin perittävä maksu 18e