Naiset! Ina Mikkolan niksit?
Kysymys naisille, mikä tarkoittaa, että kolmekymmentä perttiä vastaa tähän, koska HE TIETÄVÄT, mutta silti: mitä mieltä olette Ina Mikkolan suuseksinikseistä? Pertti, hei! Älä vastaa tähän vaimosi puolesta. Ymmärsitkö? Älä silti vastaa. Pertti, seis!!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3f90c75b-ca09-4d47-8413-5d5dc0…
Kommentit (11)
Pakko oli vastata koska olen universumin paras rakastaja.
Rakkain terveisi, Pertti (Pepe naisille)
Vierailija kirjoitti:
Hais/a saa/ana vi//u pas/a helve/in mul//u toivon että kuole/ tänään vi/un hin//ari. Ei mulla muuta. En enää lue tätä ketjua, että voit kommentoida omalle äidillesi.
Kiitos hyvää jatkoa myös sinulle ja pusuja. Kerro rohkeasti Ap. jos vielä tarvitset jossain apua niin autan mielelläni.
T. Pertti
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli vastata koska olen universumin paras rakastaja.
Rakkain terveisi, Pertti (Pepe naisille)
Voin vahvistaa tämän, sain kauan, kauan aikaa sitten pepeltä sellaiset kyydit, että vieläkin muistelen!💓
Vierailija kirjoitti:
En aio lukea Inan vinkkejä vaan sanon, että jokainen nainen on yksilö ja itse tietää mistä tykkää ja mistä ei.
Terkkuja täältä myös Pepelle.
Eiköhän Inan neuvot vihjaa ihan siitä että liian monet naiset ei tiedä itsekään miten heitä pitää nuolla eivätkä siten osaa edes neuvoa. Siksi hyvä antaa miehille perusteita, miten lähteä kokeilemaan millainen naiselle voisi sopia. Eikä voi mennä pahasti pieleen, jos kehoittaa aloittamaan nuolemisen helllästi kun klitta on kumminkin enemmän tai vähemmän hipaisukytkin.
Kiitos. Normikattaus. Pepe, joka tietää kaiken. Naiset, jotka kertovat, että täydellisintä suuseksiä on - kun referenssinä on konkreettinem lähde - ********* ******** **********.
Hyvä ketju! Paljon konkreettisia neuvoja! Naiset voivat kiittää itseään, kun on niin paljon vinkkejä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju! Paljon konkreettisia neuvoja! Naiset voivat kiittää itseään, kun on niin paljon vinkkejä!
Siksi on hyvä, että edes Ina jakaa vinkkejä.
Kyllä Pertsa kielihommat osaa!
t: Pertti
Tapasin Ina Mikkosen joku vuosi sitten junassa, oli kiihoittavan näköinen nainen, vaikka ei sinänsä mun tyyppiä.
Nykyihmisen suurin ongelma on kuullun/luetun/puheen ymmärtäminen. Tai siis ymmärtämättömyys. Jos nykyihmiselle sanotaan esim, että älä ota yhtään askelta oikealle, tai sinut a mm utaan, niin mitä nykyihminen tekee? Ottaa heti askeleen oikealle. Ja sitten itketään.
Pertti vastaa: omalle kohdalleni 40v kokemuksella ei tullut uutta tietoa. Tuon luulisi olevan itsestään selvyys jos haluaa naisen nauttivan. En kyllä itsekkään ollut seppä syntyessäni, mutta kieli kyllä väsyy pidemmissä sessiossa.