Sarjassamme ärsyttävimmät nettitilaukset
Pizzatilaus. Koko perheelle ja summa 50€. Verkkopankkimaksut meni normaalisti, mutta kotipizzan sivuilta ei vahvistusta. Soittelin sinne että onko tilauksessa häikkää mutta rahat meni meni verkkopankista.
Hieman äkäinen tyyppi sanoi, että ei heillä näy tilausta, eikä voi mistään tarkistaa vaikka maksu olisi mennyt.
Pyydettiin soittamaan Kotipizzan johonkin palvelunumeroon. Sieltä ystävällinen aspa sanoi että tottahan toki summa palautetaan, mutta heidän on saatava ensin vahvistus pizzeriasta, että tilausta ei ole toimitettu tai tullut heille asti.
Hieman kyllä valitin että aika hassua tuo käytäntö, varsinkin kun aspa sanoi, että hän voi tehdä uuden tilauksen, mutta on maksettava heti uudestaan sama tilaus. Eli 100€ pizzoista ja 50€ palautuu sitten myöhemmin. Sanoin ei kiitos, palauttakaa nyt ne rahat ja sassiin.
Toinen pizzatilaus: Olib maksamassa kortilla ja nyt en muista tasan tarkkaan miten se meni oliko niin että soitin taas kun tilauksessa oli häikkäää, mutta äkäinen pizzanpaistaja sanoi , että pitää olla sun kortti. En ymmärtänyt mitä ajoi takaa kun oli mun oma pankkikortti kun tein tilauksen ja mistä hemmetistä edes arveli että ei olisi?
Tyyppi vasn jankkasi: pitää olla sun kortti, sun kortti. Sanoin hitaasti artikuloiden, etyä tämä on kortti, mun nimellä ja nimi siihen perään. Sitten tajusi ja teki pizzatilaulsen.
WTF taas!