Oletko vanhentunut puolisosi kanssa eri tahtia? Mies on vielä nuorekas ja vireä energiaa täynnä kun sinä väsynyt ja lihonut täti?
Kommentit (18)
Ap on naisenkipeä ällötys.
Ei muuta elämää, kuin halveksia jotain mitä ei saa...
Toisinpäin, mies on lihonut ja vanhentunut ja väsynyt. Ymmärrettävää melkein viisikymppiseltä, mutta asioihin voi myös itse vaikuttaa. Meidän ero on elämäntavoissa, ruokavalio, liikunta, alkoholi.
Aika samaan tahtiin ollaan vanhennuttu. Kumpikaan ei ole juuri lihonut. Miehellä tukkaa lähtee päälaelta tosin ja mulla jotain oireita menopaussista. Siinäpä ne.
Ollaan vanhennuttu eri tahtia. Mies on kaljuuntuva pappa, jolla naama roikkuu. Lisäksi se on täysin jämähtänyt sohvalle. Kun taas itse olen vielä elämäni kunnossa oleva ja itsestäni huolta pitävä vetävä nainen.
Kyllä se mies on pahemmin vanhentunut. Vatsa vain kasvaa ja sohva kutsuu,
Meillä on toisinpäin. Olen 5 vuotta vanhempi kuin mies, jolla on kakkostyypin diabetes, verenpainetauti yms. Paskassa kunnossa ylipäänsä. Itsellä ei mitään terveysvaivoja ja muutenkin kunto kohdallaan.
N57
Joo, mutta toisin päin. Syykin selvä: mies on 5 - vuotta vanhempi ja kaljan kittaaja.
Yleensä naisilla on enemmän tapana pitää huolta itsestään ja kunnostaan. Näin meilläkin on tapahtunut.
Kyllä se on toisinpäin. Mä olen liikkuva nainen ja mies makoilee kotona.
Olemme samanikäisiä ja kumpikin normaalipainoinen ja terve. Mutta mies ei muuten vaivaudu panostamaan ulkonäköön. Minä olen huoliteltu ja tyylikäs, hän resupekka. Ottaa päähän.
Eikun toisinpäin.
Olen 5v vanhempi mutta kivuista huolimatta meistä nuorekkaampi. Miehellä roikkuu nahka, kaula on ryppyinen ja hänellä on erektiovaikeuksia lääkityksen takia. Harmaantui jo yli 10v sitten. Onneks sentään laihtunut viimevuosina, enää 10kg normaalipainoon. Inhoaa liikkumisra
Minä olen normaalipainon ylärajalla nyt 60+v kun tähän saakka olen ollut hyvin hoikka. Hyvin vähän ryppyjä, upeissa taipuisissa hiuksissa vain harmaita raitoja, olen notkea ja liikunnallinen. Reipas ja ryhdikäs
Vierailija kirjoitti:
Vidduako se sulle kuuluu, eunukki
Saa kai kysyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun toisinpäin.
Olen 5v vanhempi mutta kivuista huolimatta meistä nuorekkaampi. Miehellä roikkuu nahka, kaula on ryppyinen ja hänellä on erektiovaikeuksia lääkityksen takia. Harmaantui jo yli 10v sitten. Onneks sentään laihtunut viimevuosina, enää 10kg normaalipainoon. Inhoaa liikkumisra
Minä olen normaalipainon ylärajalla nyt 60+v kun tähän saakka olen ollut hyvin hoikka. Hyvin vähän ryppyjä, upeissa taipuisissa hiuksissa vain harmaita raitoja, olen notkea ja liikunnallinen. Reipas ja ryhdikäs
Kuulostaa että olet lihava
65kg lihava?
Minä olen elossa ja mies kuollut. Sanoisin, että minussa on enemmän energiaa jäljellä.
Ei ole mennyt noin. Mä liikun ja olen tarkka ruoista. Mies makoilee sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Toisinpäin, mies on lihonut ja vanhentunut ja väsynyt. Ymmärrettävää melkein viisikymppiseltä, mutta asioihin voi myös itse vaikuttaa. Meidän ero on elämäntavoissa, ruokavalio, liikunta, alkoholi.
Googlaa Lee Byung-hun, siinä on niin komea ja timmi viisikymppinen mies ettei Suomi-ukoista koskaan olisi samaan.
Tottakai se tuottaa arkielämässä monenlaisia vaikeuksia