Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se "välittäminen" alkaa vasta sitten kun on tosi kyseessä

Vierailija
25.01.2025 |

Olen monta kertaa miettinyt tätä. Sitten kun vaikka ihmiselle tulee syöpä, sitten alkaa läheisten ja ystävien kyselyt ja yhteydenotot. Sitä ennen on voinut mennä pitkiä aikoja, että ei ole oltu yhteydessä kysyäkseen kuulumisia kun "ei ole saanut aikaiseksi" (vamaan tosiasia, että ei vain oikeasti kiinnosta.) Kysellään satunnaisesti tietysti juoruillakseen toisen asioita taas eteenpäin. Etenkin naiset harrastavat tätä. Kyllä sen aika nopeasti huomaa ketkä tätä juoruilua harrastaa ja itselläni nousee karvat pystyyn tällaisista ihmisistä.

Jos itselleni osuisi tilanne että esim sairastuisin, ja silloin joku ottaisi yhteyttä joka ei muuten pidä yhteyttä, niin siinähän yrittäisi... Pointtina tässä että ihmiset kohtaisivat ihmiset jokapäiväisessä elämässä (ja ottaisi käyttöön ne TEOT, eikä sanat) eikä vasta sitten kun on toinen jalka haudassa. Ja silloinkin tämä yllättävä yhteydenotto on kai lähinnä sitä että nämä kyselijät saa tietoa, jota taas juoruilla ja päivitellä eteenpäin. Tällaiset ihmiset kai vaan kannattaisi heivata elämästään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset on tekopyhiä jeesustelijoita.

Vierailija
22/23 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan asiaa, mutta kyllä naiset on se sukupuoli, jolla paremmat moraalit :D

Olisihan se hyvä muistuttaa itseään elämään niin että eläisi kuin viimeistä päivää ja näyttäisi välittämisensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos itselleni osuisi tilanne että esim sairastuisin, ja silloin joku ottaisi yhteyttä joka ei muuten pidä yhteyttä, niin siinähän yrittäisi... "

Toisaalta taas moni loukkaantuu, jos toinen ei ota yhteyttä edes sillon kun sairastuu. Se on vaikea tietää, mitä toinen haluaa. Itse yritän olla loukkaantumatta jos ihmiset ei toimi juuri niin kuin itse odottaisin, sillä monet yrittävät parhaansa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä