Roikkuuko teillä vanhoilla ihmisillä iho pahasti käsistä, kun lihakset surkastuneet pois? Vai onko kunnon allit?
Kommentit (18)
Minullakin roikkuu allit mutta ei yhtä pahat kuin lentokoneseisoja Pennasella.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan yli 70vuotiaita. t.ap
Miksi?
Ei roiku, aloitin saliharrastuksen kasarin alussa ja siihen yhdistettynä melkoisen raskas työ niin lihakset on pysyneet kunnossa eikä ylipainoa ole kertynyt.
Ainakin Topi Sukarin kädet on timmissä kunnossa. Kuten myös Ritva Kike Elomaalla.
On luonnollist, että iho löystyy. Vaikka lihaksdt eivät olisikaan surkastuneet pois.
Vierailija kirjoitti:
On luonnollist, että iho löystyy. Vaikka lihaksdt eivät olisikaan surkastuneet pois.
Mm. Päivittäinen painonnosto auttaa sulattamaan allit.
Vanhana ei vain näytä enää samalta kuin nuorena. Eikä tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei roiku kun pallit
Sama täällä ja niillä on oma treeniohjelma
Enemmän allit, iho ei vielä lainkaan.
65+
Kyllä roikkuu ja on allit. Vanhuus on tätä eikä kukaan voi estää hidasta kudosten katoamista. Nuoret luulevat, että ei tule ikinä koskemaan heitä ja sitten ikävä totuus paljastuu, mikään määrä kuntoilua ei estä vanhenemisen merkkien näkymistä.
Olen koko ikäni ollut hoikka ja hyväkuntoinen, mutta ei se ole estänyt ihoani vanhenemasta.
Miulla on allit. Olen 74.
Mutta pienitissisyydestä on se etu, että kun vanhenee, ne ei roiku. Kun ei ole mitä roikkuisi.
Ja kun joka päivä ittensä näkee peilistä, ei huomaa miten ruma on. Sen huomaa vain noista muista samanikäsistä ja sori vaan, jo vähän nuoremmistakin. Miten nuo entiset luokkakaverit on tuon näkösiä?
Allit löytyy. Olen ylipainoinen.