Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä kiinnostaa joku ananas pizzassa?

Vierailija
24.01.2025 |

Maailman tyhmin keskustelunaihe. Ihan se ja sama onko siinä ananasta vai ei. Eikö elämässä oo muuta sisältöä että tarttee tällasesta asiasta kehittää joku väittely?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä aihe naurettu puhki jo vuonna 2017? Se oli sitä aikaa kun oli tämä "Islanti kieltää ananaksen pitsassa, höö höö höö".

Vierailija
2/8 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt oikeesti sairas täyte suolaiseen pizzaan. Korkeintaan punasipulia, valkosipulia ja paprikaa suolaisen proteiinin ohella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt oikeesti sairas täyte suolaiseen pizzaan. Korkeintaan punasipulia, valkosipulia ja paprikaa suolaisen proteiinin ohella.

paprikaa yök! Ananas kuuluu pizzaan ja sillä sipuli!

Vierailija
4/8 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään ananaksesta pizzasta vaikka oikeastaan en missään muussa suolainen/makea yhdistelmästä tykkääkään.

- Isokeho jengiläinen

Vierailija
5/8 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuka tykkää mistäkin. Mun mielestä makean ja suolaisen liitto on oikein hyvää, esim. juustot ja viinirypäleet, tai piparkakku ja aura. Eli ananas sopii pizzaan. 

Vierailija
6/8 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas on Etelä-Amerikasta, että jos siellä käytetään sitä suolaisen ruoan yhteydessä niin sen ymmärrän. Ananaksen entsyymit on kyllä lihan mureuttamiseen todella hyvä. Grillattuna ananas on ihan jees kunhan se ei ole makeaa.

Vierailija
7/8 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kiinnostaa, että minun pizzaan ei ananas kuulu.

Vierailija
8/8 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza ananananas on parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän