Anna Leena Härköselle tehty faceliftin?
Näyttää niin nuorelta. Rypyt ja roikkumiset kadonneet.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d703fb7b-82b8-408e-8ef1-f13442…
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hän 6 v sitten. Viini on maistunut.
HYI SAATANA 🤮
On leidi vähän repsahtanut. 😱😂😂
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Härkösellä ei näköjään ollut rahaa botoksiin sillä otsarypyt ovat aivan kauheat
Kaikki eivät halua botoxia. Siinä on aikamoiset riskit, sillä botuliini on voimakas hermomyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hän 6 v sitten. Viini on maistunut.
HYI SAATANA 🤮
On leidi vähän repsahtanut.😱😂😂
Vierailija kirjoitti:
On leikattu paljon roikkuvaa ihoa pois. Vertaa näitä kuvia.
Ennen
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/anna-leena-harkonen-kun-olin…
jälkeen
https://www.hs.fi/taide/art-2000011061335.html
Joo, noita kuvia vertaamalla näkee selvästi, että on tehty kasvojenkohotus. HS kuvissa oli myös sivukuva, jossa hän katsoo vähän alaspäin, eikä leuka roiku yhtään. Ihan hyvä leikkaus, mutta ois pitänyt siirtää myös rasvaa, niin rypyt olisi vähän häipyneet.
Tuntuu, että kaikki vastustaa kauneusleikkauksia, mutta silti ei saisi vanheta. Ihme jeesustelua. Jos on rahaa, niin sen kun käy leikkauksessa. Pitää vaan valita hyvä kirurgi.
Minusta hänellä on tosi isot pussit silmien alla, oli pari päivää sitten jossain aamuohjelmassa haastattelussa. Eikä siinä mitään, itsekin aion leikkauttaa jos jokin alkaa pahasti roikkumaan. Vielä ei tarvetta
n48
On se nyt helvetti kun ihminen ei saa edes vanheta. Härkönen on 60, ei silloin kukaan näytä kolmekymppiseltä.
Ja päinvastoin kuin suurin osa suomalaisnaisista, jopa kolmekymppusistä, Härkönen on pysynyt hoikkana.
Minä olen viisikymppinen, ryppyjä ei ole, mutta ylipainoa on. Sen takia kai rypytkään eivät näy kun posket ovat pyöreät.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hänellä on tosi isot pussit silmien alla, oli pari päivää sitten jossain aamuohjelmassa haastattelussa. Eikä siinä mitään, itsekin aion leikkauttaa jos jokin alkaa pahasti roikkumaan. Vielä ei tarvetta
n48
Samaa olin tulossa sanomaan. Tuskin hänelle on mitään tehty, laihtunut jonkun kilon ja noin sirona ihmisenä näyttää tietyllä tapaa aina hyvältä iästä riippumatta.
Me kaikki vanhenemme. Itse olen menossa viiden vuoden sisällä yläluomileikkaukseen, kun alkavat painaa ripsiä. Muutenkin nykyään on mahdollista tehdä pientä fiksausta ilman suuria operaatioita, joten miksipä ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo entiseltä minusta näytti. Jotenkin tulee vaikutelma, että saattaa taitelijamaisesti siemailla viiniä aika reippaasti.
En tarkoita pahalla. Aloin vaan miettimään että mikä se asia on kun jostakin ihan siistin näköisistäkin ihmistä tulee tuo mieleen.
Projisoit omia krapula-aamujasi ja juomistapojasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mistä hän aina löytää miehen.
Sitä minäkin ihmettelen. Outo tyyppi. Mutta ehkä miehet eivät kaipaa älykästä keskustelua?
Itsevarma, älykäs ja eroottinen nainen. Mitä muuta voi kaivata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mistä hän aina löytää miehen.
Sitä minäkin ihmettelen. Outo tyyppi. Mutta ehkä miehet eivät kaipaa älykästä keskustelua?
Eivät . Siitä Härkönen on tosi hyvä esimerkki.
On se ryppynen edelleen. Mutta uskaltaa olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n48
Samaa olin tulossa sanomaan. Tuskin hänelle on mitään tehty, laihtunut jonkun kilon ja noin sirona ihmisenä näyttää tietyllä tapaa aina hyvältä iästä riippumatta.
Me kaikki vanhenemme. Itse olen menossa viiden vuoden sisällä yläluomileikkaukseen, kun alkavat painaa ripsiä. Muutenkin nykyään on mahdollista tehdä pientä fiksausta ilman suuria operaatioita, joten miksipä ei.
Miksei sille olisi jotakin tehty, koska kaikille tuonikäisille julkuille on? Miksi Härkönen olisi se poikkeus?
Eli puhut ihan höpöjä. Syytä voi vain arvailla. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo entiseltä minusta näytti. Jotenkin tulee vaikutelma, että saattaa taitelijamaisesti siemailla viiniä aika reippaasti.
En tarkoita pahalla. Aloin vaan miettimään että mikä se asia on kun jostakin ihan siistin näköisistäkin ihmistä tulee tuo mieleen.
Samaa mietin. Iho kertoo elämäntavoista ja turvonneet silmäpussit. Alkoholin vanhentamat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin osaa kirjoittaa ja näytellä. Monilahjakkuus. Onnea jatkoon.
Nyt meni lukiessa aamupäiväkahvit rinnuksille. Siis aivan hirvee se on!
Vierailija kirjoitti:
On se ryppynen edelleen. Mutta uskaltaa olla oma itsensä.
En haluaisi olla tekemisissä, ihmisenä vähemmän viehättävä.
Aina on niitä, jotka menevät halpaan, kun kyseessä on julkkis.
Mitä täällä on häntä vastaan? Ite arvostan kirjallisia töitään.
Hyvin osaa kirjoittaa ja näytellä. Monilahjakkuus. Onnea jatkoon.