Millainen ihminen ei kerää koiransa jätöksiä?
Siis ihan suoraan jalkakäytäville ja puistoihin ym. jättää vaan kikkareet ja jatkaa matkaansa. Onko tällaisella ihmisellä jokin ongelma kumartua vai muuten vaan päässä suurempi vika? Kyselee koiranomistaja, joka aina kerää koiransa kakat.
Kommentit (65)
Itsäkäs ja välinpitämätön mulkku. Mitään muuta en keksi.
Sellainen, jonka koira ei kakkaa hoidetulle alueelle taajamassa.
Törkypossu sika. Myöskään esim. sokeiden ei tartte kerätä. Moni kuitenkin kerää, vaikka onkin sokea, koska kiinnostaa oman ja muitten koirien terveys.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kerää, käytän koirani kakkalenkillä metsässä, sielläkään koira ei kaki polulle vaan painuu niin pitkälle puskaan kuin naru antaa myöten
Näin sen kuuluisikin mennä, mutta tässä kysyttiin millaisia ovat ne ihmiset, jotka antaa koiran paskoa siihen keskelle polkua ja vielä jättävät kasat siihen.
Vierailija kirjoitti:
minä en kerää. runsas luminen talvi on mukavaa aikaa kun paketoi lahjoja
mielestni on niin herkullista ajatella kun ihmiset astuvat mustini jätöksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HauHau vaan sulle koiravihaajahullulle taas 🐶🐾🥰
Mulla on itsellänikin koira. Rakastan koiria! Heidän omistajiaan en aina niinkään. Ap
Olipas törkeästi sanottu 🐶
Voi olla että kohta keskustelusi katoaa 🐶🐾🥰
Osuko arkaan paikkaan. Oletko sinä sellainen ilkeä ihminen, joka ei välitä toisista?
HauHau en ole ihminen ja olen kiltti koira mutta jos uhkaat saatan vähän näykkästä hau 🐶
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jonka koira ei kakkaa hoidetulle alueelle taajamassa.
Entäs ne, jotka ei tuosta lakipykästä välitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itsellänikin koira. Rakastan koiria! Heidän omistajiaan en aina niinkään. Ap
Osuko arkaan paikkaan. Oletko sinä sellainen ilkeä ihminen, joka ei välitä toisista?
HauHau en ole ihminen ja olen kiltti koira mutta jos uhkaat saatan vähän näykkästä hau 🐶
Että sellaista sekoilua tähän väliin. Tekisi mieli laittaa ylläripullia pihaan, mutta ei se auta, kun ei ne kpää ulkoiluttajat niitä syö.
Jos korttelissa on 10 hauvaa, riittää, kun siellä on 1 koiranomistaja joka ei kerää, niin kaikki on syyllisiä? Valitettavasti isollakin alueella eiittää kun yksi omistaja ei kerää, siitä tulee päivittäin ainakin kahdet kakat, viikossa jo 14, kuukaudessa 60. Se ei tarkoita, ettei ne muut kymmenet keräisi, mutta sen yhden omistajan toiminta näkyy kaikkialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hieman päästään sairaat eivät kerää jätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niin, että kakkapusseja on taskussa kaksi ja koira kakkiikin kolmeen paikkaan
Näin on minullekin käynyt muutaman kerran ja sille ei voi mitään, mutta on paljon heitä jotka eivät ikinä nouki jätöksiä mistään. Nykyään mulla on taskussa yleensä koko rulla pusseja niin ei tarvitse stressata montako kertaa koira kakkaa. Ap
Rulla minullakin mukana. En nyt heti muista, milloin olisivat loppuneet noin yllättäen. Kerran olin tiputtanut koko rullan johonkin matkalle, ja silloin jäi keräämättä. Ei se pussien loppuminen kuitenkaan ihan jokapäiväisestä selityksestä käy.
Vierailija kirjoitti:
Jos korttelissa on 10 hauvaa, riittää, kun siellä on 1 koiranomistaja joka ei kerää, niin kaikki on syyllisiä? Valitettavasti isollakin alueella eiittää kun yksi omistaja ei kerää, siitä tulee päivittäin ainakin kahdet kakat, viikossa jo 14, kuukaudessa 60. Se ei tarkoita, ettei ne muut kymmenet keräisi, mutta sen yhden omistajan toiminta näkyy kaikkialla
Siitä vain miettimään, jos suurin osa ei keräisi, mitkä jätevyöryt tuolla olisi tueha syyllistää kaikkia sen yhden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellaista sekoilua tähän väliin. Tekisi mieli laittaa ylläripullia pihaan, mutta ei se auta, kun ei ne kpää ulkoiluttajat niitä syö.
HauHau saatan puraista myrkyttäjiä 🐶🐶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä ehkä vähän turhan herkkänahkainen draamalaama? Yhyy, ei välitetä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hieman päästään sairaat eivät kerää jätöksiä.
HauHau olen kiltti ja terve koira 🐶
Kakkani ei haise syön terveellisesti ja runsaasti 🥰🐶
Roskiksia pitäisi olla taajamassa tasaisin väliajoin jos halutaan pitää alueet siistinä, niin koirankakoista kuin myös oksettavista tupakan tumpeista ja nuuskasta ja kaikesta muusta roskasta päästäisiin eroon katukuvasta. Roskiksia pitäisi olla näköetäisyydellä aina vähintään yksi, mieluiten useampia etenkin puistoissa. Kovin moni ei kantele roskia jos ei näe tai tiedä missä on lähin roskis. On esim. olemassa firma joka tarjoaa kunnille ilmaiseksi roska-astioita ja koirankakkapusseja telineeseen, rahoitetaan siis mainoksilla. Soisi yleistyvän.
Olen huomannut, että ovat yleensä miehiä, keski-iästä ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Sinne ne kakat maatuu siinä missä hanhien ym. kakat.
Oletko nähnyt joskus metsiä siivottavan?
Onko susta järkeä kerätä kakkapökäle muovipussiin? Mihin arvelet niiden pussitettujen pökäleiden päätyvän?
Ei tartte kun mennä erääseen etelä-suomessa olevaan kansallispuistoon niin löytyy IHMISEN paskaa. Miksei niitä kerätä pois ?
No mä sanoisin, että se on ihminen, jonka elämä pyörii oman itsen ympärillä. Häntä ei koske säädökset eikä suositukset, ei aina lakikaan. Ihminen joka ajattelee, että kerätköön toiset.
Minä en kerää, käytän koirani kakkalenkillä metsässä, sielläkään koira ei kaki polulle vaan painuu niin pitkälle puskaan kuin naru antaa myöten