Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiluku täynnä, tuntemuksia

Vierailija
23.01.2025 |

Kun teillä on lapsiluku täynnä niin tuleeko vielä vauvakuumetta? Tällä hetkellä olen viimeisilläni raskaana ja tämä on viimeinen lapsemme, näin olemme päättäneet. Nyt tämä tuntuu hyvältä ratkaisulta ja olen aivan 100%varma asiasta, mutta mitäs vuoden päästä. Onko joku alkanut katumaan? Tuleeko senkin jälkeen vielä vauvakuumetta kun on lapsiluku täynnä ja päätökset tehty?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein käy niin että ajattelee nyt on täynnä ja sitten menee vuosi pari eteenpäin ja uutta putkeen. Toki jos tekee sellaisen päätöksen että mieheltä piuhat poikki ja lapsia ei sitten vain tule ja siihen on sopeuduttava.

Vierailija
2/4 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lapsiluku pitäisi jotenkin ehdottomasti lyödä lukkoon? Eihän elämästä tiedä mitä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4 lasta, nuorimmaisen syntyessä olin 31-vuotias. Kun olin 43-vuotias olin eronnut ja mennyt uusiin naimisiin ja silloin tuli vauvakuume. Mies ei halunnut lapsia ja oma vauvakuume meni ohi, kun aloin odotella lastenlapsia. Heitä onkin nyt jo kolme.

Vierailija
4/4 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuorena tehdyt lapset, 20v ja 16v. 32-vuotiaana sain viimeisen, joka on nyt 6v. Vauvakuumetta ei ole enää tullut. Joku lapsi on aina se viimeinen ja kuten me kaikki tiedämme, naisilla se lapsen teko päättyy joka tapauksessa 40v kieppeillä.