Mieheni, 40v, ei ole koskaan käynyt parturissa.
Ei hän silti näytä intialaiselta pyhältä mieheltä, vaan hiukset leikkasi ensin äiti, sitten sisko ja nyt minä :)
Kommentit (8)
Mitä sitä turhia maksamaan, kun on helppohoitoinen leikkaus, jonka miehenikin osaa tehdä. Rahansäästöä, kun leikataan kotoa :)
Joten koskaan ei tule parturikampaamomaksuja meille :)
Vanhenin 20v ja näytin samalta kuin kampaaja. Toivottavasti ei tarvitse enää ikinä mennä.
Lapsena ja nuorena hiukset leikkasi täti joka on parturi ja leikkaa välillä nykyäänkin. Joskus kaverit. Moni on kampaaja.
Mieheni äiti on ammatiltaan kampaaja. Työkseen ei enää sitä hommaa tee, mutta leikkaa meidän perheen hiukset ihan ansiokkaasti. Ei ole ollut moittimista. anoppi on jopa tehnyt minulle permanentin ja värjäyksiä josksus silloin, kun sellaisia vielä käytin.
Itsekään en ole käynyt kampaajalla kuin joskus lapsena ja kerran ennen ylioppilasjuhlia. Hääkampauksenkin teki yksi tuttu, kampaaja hänkin kyllä ammatiltaan.
t 2
Se näytti kiinnostavan meidän vauvaa ultraavaa kätilöä paljon enemmän kuin tietokoneruutu ja vauvan mitat ja rakenne yms.
Mies ei vaan halua nähdä sitä vaivaa kun pitää varata aika ja mennä sinne parturiin.
Paljon helpompaa istahtaa vessanpöntön kannelle ennen saunaan menoa ja minä hurautan ne pois alta viiden minuutin.
Kone tosin maksoi hurjat 14 euroa Gigantissa kolmisen vuotta sitten, että onhan tässä ollut menoja.. ;)
onhan se mahdollista