Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilua..?

Vierailija
02.03.2007 |

Ollaan yritetty lasta vuoden ajan, yksi keskenmeno.

Nyt kuulin, että lähisukulaiseni (yh-äiti+alkoholisti) on raskaana. Tasan ei käy onnen lahjat.... Sosiaalitapaukset kyllä sikiää, tuleepa taas yksi sossun elätti lisää tähänkin maahan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, oli ihan pakko vastata mainoksen sanoin. älkäähän heittäkö toivoa kaivoon. Nauttikaan toisistanne, kokonaisista yöunista ja vapaudestanne. Kyllä teitäkin vielä onnistaa.

Vierailija
2/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: idari neuvo. Antaa lapsettomien surra, jos surettaa.

T. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, olen katkera ja kateellinen.

Kiitos kun sain purkautua... ap

Vierailija
4/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh on ihminen ja voi olla ihan kelvollinen, ellei peräti loistava äiti. Ja mihinkäs perustat tuo alkoholisti-diagnoosisi? Juo enemmän kuin sinä? Juo joka viikonloppu? Joka päivä? Luuletko, ettei hän kykene lopettamaan raskauduttuaan?

Vierailija
5/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille maistuu viina, ja välillä vahvemmatkin aineet.

Mielestäni perusedellytys perheen perustamiselle on se, että elättää omin rahoin edes itsensä!! Voin toki olla väärässäkin.

ap

Vierailija
6/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan toki surra, mutta ei pidä unohtaa tosiasioita.

t: " idari" 4

Vierailija
7/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä silti ole juoppo. Kerran polttanut hassista. Vaan en todellakaan ryypännyt enkä käyttänyt huumeita, kun olin raskaana. Rahat olivat tiukassa tosi pätkätyöläisellä, minimiäitysraha nosti elintasoani! Mieheni sisko luultavasti nimittäisi minua alkoholistiksi, itse kun ei ota ollenkaan. Lopetin myös tupakoinnin, kun lapsonen ilmoitti tulostaan ja olin sentään polttanut parikymmentä vuotta. Jutun pointti: helppo siinä sivussa on tuomita, mutta mitä se auttaa. Hallaa tekee vain itselleen katkeroiduttuaan kaikkeen ja kaikkiin, joista luulee jotain tietävänsä.

Toki toivon, että onni tulisi myös sinun osaksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi