Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis hiustenleikkaus ja raidat, hinta 82e!

Vierailija
02.03.2007 |

Miten voi olla noin kallista?! Viimeinen kerta kun laitan värin kampaajalla, vähän on noussut hinnat muutamassa vuodessa. Miten joillain voi olla varaa laittaa joka kuukausi kampaajaan rahaa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anttilan polyblond on blondeille turvallisin ja luonnonmukaisin...

Vierailija
2/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama kk takaperin samanmoinen homma ja maksoi 59¿, mielestäni tosi kallis mutta sullahan se vasta kallis olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri, raidat, leikkaus ja siihen haluttu kampaus

Vierailija
4/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että missään olisi halvempaa.

Halpa hinta selittynee sillä, että kampaajan ei tarvitse maksaa vuokraa tiloistaan.

Vierailija
5/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsiksen leikkaan itse n. kerran kuussa. Olen ainoa joka meidän perheestä käy leikkuuttamassa, itse leikkaan muiden hiukset.

Olen värjännyt ja leikannut hiuksia ja kulmia + ripsiä yli 10v. ajan... Arvaa vaan paljonko ollaan säästetty?

Muutaman kerran olen antanut kampaajan värjätä, ja aina lopputulos karsea! (Olen vähän perfektionisti, heh)

Vierailija
6/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi osta sävyttävä shampoo, semmoista hopeansävyistä.

9

Vierailija
7/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin itse eilen ja väri maksoi 9,90e ja tuli todella kaunis tasainen väri. EN iki maailmassa laittaisi tuolalista summaa kampaajalle.

Ps. Täällä maksaa hiustenleikkuu 18e kampaajalla.

Vierailija
8/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän värin kyllä laitan kotona ja saan hyvännäköisen tukan. Raidat aina siis kampaajalla.

t:5

Vierailija
9/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiushoitotuotteet, shampoot ja muotoilutuotteet ostan aina kampaajalta.

Vierailija
10/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt luottokampaajan ja hyvän sellaisen. Hinta ohuiden, lyhyiden hiusten leikkuusta ja (moni)väristä on n. 75-85 euroa, mutta sitä ei tarvitse maksaa kuin kerran kolmessa kk:ssa, koska kampaajani osaa leikata ja värjätä tyvikasvua hyvin kestävän mallin/värin. Joka kerta erilainen, aina yhtä kestävä ja piirteisiini sopiva. Tällä kampaajalla olen käynyt jo yli 10 vuotta. En tiedä, mitä tekisin, jos hänelle tapahtuisi jotain - olen niin hiusperfektionisti, että ajaisin varmaan kaljun...

Vierailija
11/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tuotteet halvemmalla : www. hairstore. fi

Vierailija
12/12 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

euroa, mutta mä käyn vain 2-3 kertaa vuodessa siellä, joten ei tunnu niin kamalalta. Musta on kiva ylikasvattaa tukka ja näyttää vähän aikaa ihna hirveältä. Tuntuu se kampaajakäynti sen jälkeen enemmän hintansa väärtiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän