Onko muoviset silmälasikehykset ihan out nykyään?
Mulla on niin paksut linssit, ettei niitä voi laittaa hentoisiin metallikehyksiin.
Kommentit (17)
Eivät lainkaan out. Googlaa vaikka "silmälasimuoti".
Päinvastoin sellaiset paksureunaiset isot muovikehykset on nyt muotia.
Sekoitat ne varmaan guttaperkkaisiin kehyksiin.
Mulla oli varalaseina muoviset. Koin ne liian raskaina, kun olen tottunut metallisten keveyteen. Makuasioita toki nämä(kin).
Ei silmälaseissa kannata välittää siitä mikä on milloinkin in ja mikä out. Jokaisella on se oma juttunsa mikä näyttää parhaalta tai tuntuu parhaalta. Oon nähnyt lukemattomia kertoja ihmisillä lasit jotka pitäisi olla muodissa sillä hetkellä eikä ne lasit ole sopinut sille ihmiselle lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Metalli kestää paremmin ja muovi katkeaa helposti. Mutta sangat voivat olla paksut muoviset. Muovin alla on yleensä metallia.
Enpä ole saanut yksiäkään muovikehyksiä katkeamaan. Onpa kummallinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Metalli kestää paremmin ja muovi katkeaa helposti. Mutta sangat voivat olla paksut muoviset. Muovin alla on yleensä metallia.
Metalli katkeaa helposti mutta sen voi saada korjattua juottamalla. Muovia ei voi korjata.
Ne on ollut aina! En ole koskaan ostanut muovirimpuloita jotka valuvat nenältä. Metallikehykset mulle, aina 👍
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin sellaiset paksureunaiset isot muovikehykset on nyt muotia.
Muoti ei tarkoita sitä, että hyvältä näyttää.
Miksi kiinnostaa in ja out?
Osta sellaiset, jotka sopii omaan naamaan.
Mulla on aika paksut pluslinssit Lindbergin keveissä titaanikehyksissä. Hyvin toimii ja ovat kestävät. En juuri muita kehyksiä ole käyttänyt viimeiseen 15 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika paksut pluslinssit Lindbergin keveissä titaanikehyksissä. Hyvin toimii ja ovat kestävät. En juuri muita kehyksiä ole käyttänyt viimeiseen 15 vuoteen.
Mitkä on aika paksut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne on ollut aina! En ole koskaan ostanut muovirimpuloita jotka valuvat nenältä. Metallikehykset mulle, aina 👍
Eivät valu nenältä, kunhan ovat oikean kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on aika paksut?
Ap
No jaa, mulla on +6. Mutta tiedän että paljon vahvempiakin on Lindbergeihin laitettu. Pyydät lnssit korkealla taitekertoimella, jolloin ne ovat ohuemmat (ja maksavat enemmän) etkä valitse lautasen kokoisia kehyksiä.
Mulla on hienot muoviset kissalasit🤓
Olen sitä ikäluokkaa, kun 70-luvulla naureskeltiin valtavan isoille silmälaseille. Sanottiin niitä kekkoslaseiksi. Aika pian tuli pikkuriikkiset sangat muotiin eikä kukaan enää kehdannut kulkea teelautaset kasvoillaan :)
Saatiin vanhentuneet sangat ilman laseja pilaluvälineiksi leikkeihin.