Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen kailottaa täydessä junassa puhelimeen siitä kuinka heräsi aamulla hirveään ripuliin

Vierailija
22.01.2025 |

Ja kuulemma oksennettuakin tuli monta kertaa, väriltään tämä oksennus oli mustaa. Kiva että oot täällä junassa tartuttamassa kaikki ja aivan ihanaa kuulla sun ripulitarinas kun kiinnostaakin niin uskomattoman paljon. Puhelusta selvisi myös että hän on matkalla lentokentälle eli aikoo vielä lentää tänään. Miten ihmiset voi olla näin perseestä? Tulis jo joku asteroidi ja tuhois koko planeetan saatana

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤮

Vierailija
2/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja kuinka monta ihmistä ei kailota ja ovat lähteneet liikkeelle sairaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohakuinen persoonallisuushäiriö. Harmi ettei näillä ihmisillä ole sairaudentuntoa, ainakaan psyykkisesti.

Vierailija
4/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pahempaakin kun kurkkuäänillä huudetaan puhelimeen ja niin kauhea kieli, että koskee korviin. Aina kaupassa ja bussissa näitä.

Vierailija
5/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä julkisesta liikennevälineestä löytyy hiljaisempaakin nenän-, perceen ja korvankaivajaa, rään kirnuajaa, huutoaivastajaa ja tuberkuloosiyskijää. Tosiaan, on sekin yksi tapa saada huomiota.

Vierailija
6/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ripuli

Vierailija
7/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miljoonista syistä miksi kuljen omalla autolla. Viimeinen niitti mulle oli joskus yli 10 vuotta sitten laitapuolen aivastelija joka aivasteli varmaan 20-30 kertaa ja kamalat limapallot lens korkeassa kaaressa pitkin bussia. Hyvä etten onnesta itkenyt kun sain ajokortin ja auton. Tosin nyt kun miettii niin julkisten jätön jälkeen olen ollut tooodella harvoin kipeä. Ei mulla oo ollu yli 10 vuoteen kuumettakaan ja sillon olin usein kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme