Erosinko väärästä syystä
Hei!
Olen ollut 2,5 vuotta suhteessa poikaystäväni (28v) kanssa. Eilen kuitenkin päätin suhteen, koska en saanut tarvitsemaani vastakaikua ja se vaivasi kokoajan ja teki mielen haikeaksi. Toki nyt pohdin että teinkö väärän päätöksen?
Tilanne on siis se, että mä rakastin häntä todella ja luulin että hän on mulle oikea, mutta poikaystävä ei tiennyt/kokenut samoin. Hänelle riittää se, että hänen tyttöystävä on kaunis ja laiha jolloin hänelle on se ja sama kuka vieressä on jolloin ei koe syvempoä tunteita mua kohtaan. Ei jotenkaan tunnu hyvälle että toinen on mun kanssa vaan noin pinnallisesta syystä.
Toki hän tykkää/rakastaa muttei osaa tai pysty enempään.
Mä koen jo nykyään, että ansaitsen enemmän, eli kumppanin joka kokee samoin mua kohtaan takaisin eli että toisestakin tuntuisi että nyt on löytynyt jotai erityistä.
Teinkö hätäisen päätöksen kun erosin 2,5 vuoden odottelun jälkeen vai olisiko mun kannattanut vielä odotella muutama vuosi lisää, jos hän olisi ehkä sitten tiennyt?
Kommentit (9)
Teit oikean päätöksen. Hyvää jatkoa, varmasti löydät kumppanin, joka näkee sinut ja arvostaa sinua sinä ihmisenä joka olet. Kyllä heitä on.
Söin äsken kilon makaronilaatikkoa ja nyt on huono olo
Vierailija kirjoitti:
No ainakin pääsit hänestä eroon itse etkä tullut jätetyksi siinä vaiheessa, kun et ole enää nuori, kaunis ja hoikka.
Hohhoijaa
Teit järkevän päätöksen! Haluaisin että fistaat minua kaksin käsin ja kuset aterioihini
Olet vailla jotain, mitä kukaan ulkopuolinen ei sinulle pysty antamaan. Kukaan tuskin pystyy sinua vakuuttamaan "rakkaudestaan".
Teit oikean ratkaisun. Ei olleet hyvät elementit suhteelle. Parempaa on luvassa, mutta älä lähde uutena suhteeseen vain siksi, että olisi joku.
Löydät kyllä komean jännämiehen joka pettää ja pahoinpitelee sinua.
No ainakin pääsit hänestä eroon itse etkä tullut jätetyksi siinä vaiheessa, kun et ole enää nuori, kaunis ja hoikka.