Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka monta kertaa annat huonolle panolle mahdollisuuden parantaa suoritustaan?

Vierailija
22.01.2025 |

Onko se kerrasta poikki, sinä et viitsi opettaa miehelle naisen tyydyttämistä vai annat sen pari kertaa yrittää, jos neuvot tepsisivät?

Vai onko peräti niin, että jos pientä kehitystä tapahtuu, niin olet valmis vuosien projektiin saadaksesi miehestä sellaisen panomiehen ettei tarvitse hävetä, jos se käy vieraissa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen mies joko osaa tai ei, eli kerta riittää sitten kyllä. Tai mies on idiootti jos ei osaa.

Vierailija
2/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pieni kalu, niin yksi mahdollisuus. Oikein iso kalu, niin sitten todella monta.

N.26v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahat riittää niin lukemattomia kertoja!

Vierailija
4/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pieni kalu, niin yksi mahdollisuus. Oikein iso kalu, niin sitten todella monta.

N.26v

Jos on repivän iso, niin revitytätkö montakin kertaa?

Vierailija
5/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonon kanssa ei vain tule päädyttyä panoon asti. Samoin ei estyneen kanssa. Käsipeliä ensin puolin ja toisin ja vähän kartoitusta että miten suhtautuu minuun. Jos ei millään haluaisi koskea minuun muuten kuin rynkytyämällä munaa pilluun niin ei sitten pääse niihin hommiin. Tykkään että mies on innokas ja nauttii kehostani. En halua mitään kaappihomoa, estynyttä tai jotakuta joka on päätynyt minuun "paremman puutteessa". Menkööt muualle räpeltämään. 

Seksi uuden kumppanin kanssa muotoutuu puolin ja toisin tyydyttävämmäksi kun oppii tuntemaan, eli mistään ajatustenlukutaidonpuutteesta en sakota, saa ohjeita ja aikaa ja toivon aina että itsekin saan. Kaikki ei tykkään samanlaisesta seksistä. Laiska ja itsekäs sählä diskataan heti, kokemuksesta viisastuneena. 

Vierailija
6/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi huonon kanssa ei vain tule päädyttyä panoon asti. Samoin ei estyneen kanssa. Käsipeliä ensin puolin ja toisin ja vähän kartoitusta että miten suhtautuu minuun. Jos ei millään haluaisi koskea minuun muuten kuin rynkytyämällä munaa pilluun niin ei sitten pääse niihin hommiin. Tykkään että mies on innokas ja nauttii kehostani. En halua mitään kaappihomoa, estynyttä tai jotakuta joka on päätynyt minuun "paremman puutteessa". Menkööt muualle räpeltämään. 

Seksi uuden kumppanin kanssa muotoutuu puolin ja toisin tyydyttävämmäksi kun oppii tuntemaan, eli mistään ajatustenlukutaidonpuutteesta en sakota, saa ohjeita ja aikaa ja toivon aina että itsekin saan. Kaikki ei tykkään samanlaisesta seksistä. Laiska ja itsekäs sählä diskataan heti, kokemuksesta viisastuneena. 

Kaikki on siis kiinni sitä mitä toinen tekee ja miten hän sinut huomioi. Sinun itsesi ei tarvitsekaan laittaa tikkua ristiin. Ettei vaan kalahtaisi se itsekään kalikka itseesi.

Vierailija
7/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin oppinut ajan kanssa olemaan myös itsekäs, saanut siten enemmän nautintoakin. Em.tarkoittaa, että huomioin sitä toistakin osapuolta, mutta ettei mennä pelkän toisen nautinnon mukaan aina. Molemmille hyvää oloa, yhdessä opetellen.

Vierailija
8/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä lailla on huono ja onko yhtään kehityskelpoinen

Vierailija
9/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on siis kiinni sitä mitä toinen tekee ja miten hän sinut huomioi. Sinun itse

Miten niin? Rakastan antaa käsihoitoa ja rakastan ottaa suihin. Voin myös mielelläni tehdä jotain mikä ei ehkä itselleni ole se paras ikinä, mutta on miehelle tärkeä osa seksiä. Rajojani en riko enkä tahdo että kukaan muukaan rikkoo minun takiani. 

Onhan sitä itsekkäitä ja estyneitä tai kaapissa olevia naisiakin jotka vain makaavat inhoten paikallaan eivätkä halua katsoa tai koskea miestä, ei sellainen ole toiselle kivaa.

Ja kyllähän nyt se mitä minä voin arvioida on se miehen käytös eli tietenkin arvioin miten hän huomioi minut ja haluaako minua oikeasti! Voin kertoa että sellainenkaan jäyhä ja estynyt mies joka itse nauttii saamastaan hyväilystä ja huomiosta ei siitä itse aktivoidu vaan saattaa kehua miten hyvä olen mutta on edelleen itse vain pukille pyrkivä sählä. Siinä kohtaa ei ole tehtäväni opastaa ja avustaa vaan olla antamatta sopimattomalle miehelle. 

Vierailija
10/11 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos näkee toisen huonona panona, jolle ehkä viitsitään opettaa naisen tyydyttämistä tai annetaan mahdollisuus parantaa suoritusta, niin onhan tuossa kaikki edellytykset vuosisadan rakkaustarinaan.

Vierailija
11/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on upeasti seisova mulkku ja pystyy panemaan kauan ja on halukas ottamaan ohjeita vastaan, niin sehän on silkkaa nautintoa opettaa sille juttuja.

Mutta mikäli se itsekkäästi on kiinnostunut vain omasta nautinnostaan, niin saakoon sitten vain omaa kättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi