Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Erotako vai ei?!

Vierailija
02.03.2007 |

Mieheni ilmoitti päätyneensä siihen ettei lapsia koskaan haluakaan! Itselläni ollut kova vauvakuume jo vuosia ja mies tietää sen hyvin. Lapsista kysyessäni on aina sanonut, että katsotaan myöhemmin. Olen pyytänyt jo suhteen alkuaikoina 6 vuotta sitten sanomaan, jos ei ikinä lapsia halua, jotta voisin miettiä mitä itse haluan.

Rakastan miestäni, mutta pelkään katkeroituvani, jos lapsettomuuteni on miehen päätös. Mietin pitäisikö erota, mutta mistä sitä 32 vuotias enää uutta isäehdokasta ehtii etsiä?! Varsinkin kun tuskinpa tämä rakkaus nyt ihan kuin seinään loppuu.

Kellään kokemuksia? Tai kommentteja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että katkeruus saattaisi hajottaa liittonne lopulta.

jos tuo " korkea ikäsi" on ainut este lähdölle niin kannattaa jo pakata kassinsa. ethän vielä ole lainkaan vanha miestä löytämään. mutta 10 vuoden päästä kenties lapsentekoon jo olet.

Vierailija
2/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako vanheta miehen kanssa, joka ei koskaan antanut sinun hankkia lapsia. Ei kuulosta kovin onnelliselta sekään vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika samanlainen kokemus. Seurusteltiin neljä vuotta ja aina vaan mies sanoi että ei nyt. Lupasi kyllä että " sitte joskus" ... Ikää alkaa olla lasissa jo kuitekin se maaginen kolmekymppiä.

Mä siis erosin enkä ole katunut. Ei ainaisen haihattelijan kanssa kannata päätään hajottaa. Voihan olla ettei miehen mielestä ole koskaan sopiva ajankohta ja mitäs sitten. Ja itse en halunnut todellakaan ketään isäksi painostaa.

Kyllä miehiä riittää ja siis myös niitä joille perheen perustaminen ei ole taakka vaan onni=)

Vierailija
4/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsia niin ehdottomasti, että olet valmis vaihtamaan miestä saadaksesi lapsia? Jos vastaus on tähän kyllä, niin sitten ero lienee ainoa oikea ratkaisu.

Jos taas et voi kuvitella eläväsi ilman miestäsi, ja et usko katkeroituvasi loppuiäksesi ellet lapsia saakaan, niin jää suhteeseen.

Ja hei, 32-vuotiashan sitä on nainen parhaassa iässä! Mä en jaksais odottaa, että olen kolmekymppinen :)

Vierailija
5/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jätä ehkäisy pois ja katso miten miehesi reagoi mahdolliseen raskauteen.

Vierailija
6/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vielä löytää miehen, joka haluaa kanssasi lapsen.

Lisäksi kehotan perusteelliseen itsetutkiskeluun. Voisiko miehesi epäröinti lastentekoa kohtaan johtua sinusta? Oletko ehkä kovin impulsiivinen luonne? Saat helposti raivokohtauksia? Ovatko vastoinkäymisesi aina jonkun toisen vika? Onko sinulla jokin riippuvuus? Pystytkö pitämään saman työpaikan yli kaksi vuotta vai irtisanotaanko sinut tai sanotko itsesi ovet paukkuen irti jo muutaman kuukauden jälkeen?

Joskus mies kieltäytyy lapsenteosta, koska on naimisiinmenon jälkeen tajunnut valinneensa vaimon, joka on liian epävakaa äidiksi. Tiedän kaksi (kaksi!) tällaista tapausta. Koska miehet ovat rakastaneet vaimojaan ja halunneet tukea heitä, he eivät ole kertoneet todellista syytä vastahakoisuuteensa. Mutta he eivät ole halunneet antaa omaa lastaan oman vaimonsa hoitoon.

Vierailija
7/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen jälkeen seurustelin toisen kanssa 4v. Mies ei ollut " vielä" valmis lapsiin. Sitten hän jätti mut, ja perusti perheen heti seuraavan tyttöystävänsä kanssa. Yksi lapsi. Mulla on sen jälkeen ollut 3 alle vuoden kestänyttä suhdetta, joista olen lähtenyt kävelemään kun miehen asenne lapsia kohtaan on alkanut selvitä. Näistäkin yksi meidän eron jälkeen meni eronneen yh-naisen kanssa yhteen ja kuulemma odottavat nyt.

Toivon, että sulla ei ole yhtä huono tuuri kun mulla. Ikää sulla on ainakin vähemmän. Toivon, että löydät miehen, joka haluaa lapsia kanssasi. Itse en ole löytänyt.

Vierailija
8/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoisin itse ,että ero tulee.. Jos kerta haluat lapsia, ja mies ei.. Veikkaampa, että tosiaan katkeroidut jossain vaiheessa niin pahasti, että sitten viimeistään ero ja silloin jo lasten hankkiminen myöhäistä.. EI kun kisu pöydälle ja puimaan asiaa yhdessä..

Vierailija
9/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken sisään pelmahti yllätysvieraita, enkä kehdannut sanoa, että älkää tulko kun olen juuri saamassa apua av:lta! :)

Kyllähän tilanne aika pahalta näyttää. Olen ajatellut, että olisin valmis viettämään mieheni kanssa loppuelämäni lapsettomana, jos millään apukonsteillakaan niitä emme saisi.

Tämä tilanne on kyllä niin hankala, että eroa aion harkita vakavasti. Tuntuu vaan tyhmältä lähteä, kun muuten kaikki on nyt hyvin. En kuitenkaan tästä nuorene, joten en voi pitkään asiaa pohtiakaan.

Vierailija:

Lisäksi kehotan perusteelliseen itsetutkiskeluun. Voisiko miehesi epäröinti lastentekoa kohtaan johtua sinusta? Oletko ehkä kovin impulsiivinen luonne? Saat helposti raivokohtauksia?

Tämä nauratti kaiken epätoivon keskellä! :D Meillä mies on se epävakaa yksilö ja minä tämän suhteenkin peruskallio. Väittäisin myös sopivani erinomaisesti äidiksi, mikäli esim kummilapsiani on uskominen. :)

Sanoin vielä miehelle, että jos kysymys on siitä että hän ei halua lapsia MINUN kanssani, niin en asetu hänen onnensa esteeksi vaan voidan erota. Mies kuitenkin oli sitä mieltä, että olen hänen elämänsä nainen...

ap.

Vierailija
10/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies sanoo että ei ole valmis isäksi, ja jos jokainen nainen tämän ottaisi todesta, väkiluku romahtaisi aika äkkiä. Useimmat miehet ovat kyllä valmiita isiksi, kunhan se lapsi on syntynyt ja asia on konkreettinen. Ja useimmilta miehiltä menee reilusti yli 30 vuotta, ennen kuin he isiksi ovat kypsiä. Jotkut naiset ottavat riskin: hankkiutuvat raskaaksi ja elävät onnellisena perheenä elämänsä loppuun. Vaan sitähän ei koskaan etukäteen voi tietää, miten juuri tietty mies tähän asiaan suhtautuu. Joku voi ottaa kovastikin nokkiinsa ja lähteä lipettiin, joku muu taas kantaa vastuunsa perheestään muitta mutkitta.

Jokaisen parin pitäisi avioituessaan kuitenkin muistaa, että avioliitto solmitaan yleensä perheen perustamista varten, että kahdesta minästä tulisi ME.

Vierailija
11/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostetaan kuinka miehen sanaa täytyy kunnioittaa eikä naisen vauvahaaveilla ole mitään merkitystä jos mies sanoo ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi