Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sydänsuru lakkaa?

Vierailija
21.01.2025 |

Jo 7kk siitä kun se mies jonka piti olla The One jätti. Vieläkin hän on ajatuksissa joka vi tunvatun hetki. Urheilen, harrastan, näen kavereita, suunnittelen uusia projekteja ja pyristelen vimmatusti. Mutta silti todellisuudessa kaikki on tyhjää, pahvia, kelvotonta. En haluaisi edes elää kun sillä ei ole enää mitään merkitystä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ehkä ikinä. Mutta kai se laimenee. Ja lopulta ne hyvät muistot vaan jää jäljelle. Toivottavasti. Mun loppuelämän rakkaus loppu muutama viikko sitten siihen, että totuus selvisi. Enkä voi enää luottaa. Ja sattuuhan se. 

Vierailija
2/6 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry kirjoittelemaan kaipausketjuun niin saat vaihtoehtoisen addiktion...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kohta vuosi. Ja teen samoja kuin sinä eli keskityn omaan elämääni. Silti tulee mieleen lähes joka hemmetin päivä. No onneksi kuitenkin on niistä alku kuukausista vähän helpottanut. Menee varmaan vielä vuosi. 

olethan no contact? Älä edes somea stalkkaa. Kyllä se ajan kanssa helpottaa! Ja usko tai älä niin jonain päivänä ihmettelet mitä edes näit siinä :D näin on käynyt mulla erään miehen suhteen jonka perään itkin helvetti 3 vuotta :D

Vierailija
4/6 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina helpottanut kahden vuoden sisällä. Kaikki sydänsurut eivät kai lakkaa koskaan, kuten minulla omaan lapseen liittyvä, mutta ainakin helpottavat ja vaimenevat niin, että normaali elämä mahdollista. 

Vierailija
5/6 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei ehkä ikinä. Mutta kai se laimenee. Ja lopulta ne hyvät muistot vaan jää jäljelle. Toivottavasti. Mun loppuelämän rakkaus loppu muutama viikko sitten siihen, että totuus selvisi. Enkä voi enää luottaa. Ja sattuuhan se. 

Tai sitten jää vain ne paskat muistot, kuten se että rakastettu jätti. Sinun loppuelämän rakkautesi ei ollutkaan loppuelämän rakkaus. Deal with it.

Ehkä teitä auttaa totuus: kaikki rakkaustarinat päättyvät, ja me menetämme toisemme. Vain hyvin, hyvin harvat rakastavaiset kuolevat yhtä aikaa käsi kädessä. Sitäkin on tapahtunut, mm. eräällä sveitsiläisellä eutanasiaklinikalla. Ja silti he molemmat kuolivat yksin.

Vierailija
6/6 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksoin surra hieman yli 20 vuotta, nyt ei enää tunnu juuri miltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme