Ihmisoikeudet ajaa kaiken edelle
Kommentit (58)
En ole persu, mutta minulla menee ympäristöasiat kaiken edelle, koska ilman tervettä ympäristöä meillä ei ole ihmiskuntaakaan.
Minua suoraan sanottuna vituttaa, että ympäristöasiat yritetään aina ommella kiinni liutaan muita asioita. Että jos toivot että me emme kuolisi omiin saasteisiimme, sinun täytyy automaattisesti samalla hurrata muun muassa BLM:lle, Hamasille, soijanakeille, rajattomalle maailmalle ja muunsukupuolisille polyamoristeille. Tärkeät asiat eivät saa ikinä olla tärkeitä yksinään, vaan niistä tehdään typeriä pakettiratkaisuja joita suurin osa tavallisista ihmisistä EI kannata.
Sen sijaan meidän pitäisi ihan oikeasti keksiä sellaisia ratkaisuja isoihin ongelmiin, jotka toimivat ruohonjuuritasollakin, ja ymmärtää se, että ihmiset voivat välittää esimerkiksi ilmastonmuutoksesta haluamatta ihan koko maailmaa kylään takapihalleen.
Kiitos näiden pakettiaktivistien, mitään positiivista muutosta ei tapahdu.
I z lamistit ei tunnusta mitään ihmis-eläin-luonto-oikeuksia. Nyt ne k u z ettaa meitä vaatimalla sitä ja tätä oikeutta. Wokkelit ei tajua mihin kaikkeen se uskomus velvoittaa.
Vierailija kirjoitti:
On minun peruuttamaton oikeuteni sanoa n-sanaa n-sanaksi ja sitä ei yksikään vihervassu vie minulta pois. Takaan sen.
N-sana on oikein oivallinen esimerkki yksinkertaisuudesta ja epä-älyllisyydestä. Aivan kuin yksi sana kertoisi mitään, suuntaan tai toiseen kenenkäänrasismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet ei maksa mitään. Vastikkeettoman rahan saaminen ei ole mikään ihmisoikeus.
Ihmisvelvollisuudet unohtuvat monelta ihmisoikeuksien vaatijalta.
Mitä velvollisuuksia on vaikeasti vammaisella tai vauvalla? Entäs 100-vuotiaalla sotaveteraanilla? Mihin vedät rajan jolloin ihminen on mielestäsi hyödytön?
Onpa wokella vaikeaa ymmärtää luonnollisia asioita. Vauvoja ja ikäloppuja ei ole velvoitettu mihinkään, mutta siinä välissä on.
Suomessa valehdellaan kansalle, että politiikka ratkaisee kaiken. Ei ratkaise. Ihmisillä on aina maailmalle enemmän toiveita kuin maailmassa on resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet ei maksa mitään. Vastikkeettoman rahan saaminen ei ole mikään ihmisoikeus.
Mitä velvollisuuksia on vaikeasti vammaisella tai vauvalla? Entäs 100-vuotiaalla sotaveteraanilla? Mihin vedät rajan jolloin ihminen on mielestäsi hyödytön?
Onpa wokella vaikeaa ymmärtää luonnollisia asioita. Vauvoja ja ikäloppuja ei ole velvoitettu mihinkään, mutta siinä välissä on.
Ikälopuilla on velvollisuus maksaa veronsa. Ja jo päiväkoti-ikäisellä( oikeus 9kk iästä alkaen) on velvollisuus ymmärtää kaikki vaikka tämä ei vielä edes opi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikälopuilla on velvollisuus maksaa veronsa. Ja jo päiväkoti-ikäisellä( oikeus 9kk iästä alkaen) on velvollisuus ymmärtää kaikki vaikka tämä ei vielä edes opi
Lapsen tulee ymmärtää hävetä ihonsa pigmenttiä ja poikien myös sukupuoltaan.
Saunan takana on vielä tilaa ap. Sinullekin.
Häpeäthän sinä kalpeaa, sokeritautista siannahkaasi, sekä alhaista älykkyyttäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minun peruuttamaton oikeuteni sanoa n-sanaa n-sanaksi ja sitä ei yksikään vihervassu vie minulta pois. Takaan sen.
N-sana on oikein oivallinen esimerkki yksinkertaisuudesta ja epä-älyllisyydestä. Aivan kuin yksi sana kertoisi mitään, suuntaan tai toiseen kenenkäänrasismista.
Sitä sanaa käyttävät juuri epä-älykkäät häviäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ärsytyksen, joka syntyy, kun koko Suomi kohtelee kuin spitaalista, kun ei oikein tunnu kelpaavan minnekään, ja sitten joku vihreä nainen selittää akateemisin termein TV:ssä analyysiä siitä, kuinka tämä sama mies on etuoikeutettu, koska hän on suomalainen mies. Vegaanikinkku alkaa tuntua pilkalta sitä suomalaisuutta kohtaan, mitä tässä on nyt yhdessä yritetty näytellä.
En luota pätkääkään vasemmistoon minkään oikeuden ajamisessa. Heiltä tulee luonnostaan vain rajoittaminen, pakottaminen, varastaminen, valehteleminen, kaaoksen aiheuttaminen ja yhteiskunnan alasajo.
Vasemmiston suurin saavutus on rasismi valkoisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on lihaa syövän heteromiehen oikeus lirkutella naisille ja käyttää n-sanaa, tätä voisi kyllä ajaa kaiken edelle!!!
Yök mikä löyhkä suoraan 50 luvulta. Onneksi muut on päässeet kehittymään jo seuraavalle vuosituhannelle.
Aikuisillakin on eri kehitystasoja. Suuri osa meistä ei ole tarpeeksi kypsä tähän nykyiseen maailmankuvaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, mutta minulla menee ympäristöasiat kaiken edelle, koska ilman tervettä ympäristöä meillä ei ole ihmiskuntaakaan.
Minua suoraan sanottuna vituttaa, että ympäristöasiat yritetään aina ommella kiinni liutaan muita asioita. Että jos toivot että me emme kuolisi omiin saasteisiimme, sinun täytyy automaattisesti samalla hurrata muun muassa BLM:lle, Hamasille, soijanakeille, rajattomalle maailmalle ja muunsukupuolisille polyamoristeille. Tärkeät asiat eivät saa ikinä olla tärkeitä yksinään, vaan niistä tehdään typeriä pakettiratkaisuja joita suurin osa tavallisista ihmisistä EI kannata.
Sen sijaan meidän pitäisi ihan oikeasti keksiä sellaisia ratkaisuja isoihin ongelmiin, jotka toimivat ruohonjuuritasollakin, ja ymmärtää se, että ihmiset voivat välittää esimerkiksi ilmastonmuutoksesta haluamatta ihan koko maailmaa kylään takapihalleen.
Kiitos näiden pakettiaktivistien, mitään positiivista muutosta ei tapa
Hyvin sanottu! Joskus kauan sitten kun vihreitä pystyi vielä kutsumaan ympäristöpuolueeksi mietin heidän äänestämistä, koska luonto on minulle tärkeimpiä asioita maailmassa. Mutta nykyään en voi sietää vihreitä ja heidän wokellustaan. Vihreät ovat rakentaneet Helsinkiäkin niin että entiset puistot on täytetty vieri viereen rakennetuilla kerrostaloilla että saadaan kaikki ulkomaiset työttömät mahtumaan Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen epä-älykäs häviäjä, joka kutsuu itseään äidiksi, lapsensa isää isäksi ja lastaan pojaksi. Pitkä on pitkä, lyhyt on lyhyt, pyöreä ja pyöreä, jne. Ja meillä ei pidätetä vääriä mielipiteitä hysteerisemmin kuin pieruja ja meillä myös äänestetään ääliöliberalismia vastaan.
- perhe, jolla on vääriä mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen epä-älykäs häviäjä, joka kutsuu itseään äidiksi, lapsensa isää isäksi ja lastaan pojaksi. Pitkä on pitkä, lyhyt on lyhyt, pyöreä ja pyöreä, jne. Ja meillä ei pidätetä vääriä mielipiteitä hysteerisemmin kuin pieruja ja meillä myös äänestetään ääliöliberalismia vastaan.
- perhe, jolla on vääriä mielipiteitä.
Nykyajan tyypillinen epä-älykkyys on kylläkin osa laajempaa arvoliberaalia maailmankatsomusta, johon punavihreä koulutettu keskiluokka kokee kuuluvansa. Liberaalius "vapautena" on tässä mielessä kuitenkin näennäistä, koska vaatimukset vaikkapa sukupuolineutraaliudesta eivät lisää ihmisten vapautta. Ne päinvastoin sääntelevät, kontrolloivat ja pyrkivät normittamaan kaikkia ihmisiä tietyn maailmankuvan mukaisiksi. Tämän maailmankuvan keskeisenä tavoitteena on mahdollistaa kaikille yksilöille rajoittamaton vapaus toteuttaa itseään ja mielihalujaan. Pyrkiessään purkamaan kaikki sosiaalista yhtenäisyyttä luovat rakenteet, jotka ylläpitävät yhteiskuntarauhaa ja perinteistä ydinperhekäsitystä, neiti liberaalit tulivat luoneeksi maailman, jossa kukaan ei voi aidosti hyvin.