Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolia on vain kaksi

Vierailija
21.01.2025 |

Maailma alkaa palautua normaaliksi.

DEI ja WOKEtus poistetaan.

Kommentit (7292)

Vierailija
481/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos transsukupuolisuus olisi oikeasti todennettavissa aivokuvauksella tai laboratoriotesteillä, niin nykytranseista jäisi vain murto-osa, kun fetisistit, transvestiitit, autogynefiilit, autistit ja naiseutta kipuilevat teinitytöt tippuisivat pois :D

Vierailija
482/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymiseen tarvitaan kaksi biologista sukupuolta.  Sukupuolituntemukset eivät vaikuta siihen onnistuuko lisääntyminen vai ei, ellei kokonaan kieltäydy toimiville sukuelimilleen vastakkaisen sukupuolen kanssa sukupuolisesta yhdynnästä. Keinosiemennykset ovat sitten erikseen. Mutta luonto ei kaipaa kolmatta ja useampinumeroista "sukupuolta". Ne ovat fiktiota ja vain ajatuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mihinkös konsensukseen transsukupuolisuuden biologia pohjautuu? Joihinkin heikkotasoisiin aivokuvantamistutkimuksiin, joissa on viisi koehenkilöä? Väite että transsukupuolisia olisi toisen sukupuolen aivot on vähän haastava, koska ei naisten ja miesten aivot eroa toisistaan niin paljon, että voisit niistä sukupuolen tunnistaa jne..."

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC7415463/

esim. tässä nyt on yksi katsaus, mutta näitä samaan suuntaan transsukupuolisuuden biologisista tekijöistä viittavia tutkimuksia on reilusti (jos etsii muualtakin kuin gc databasesta).

On liikuttavaa millä itsevarmuudella torppaat tieteilijöiden tutkimuksia, kun kuvittelet tietäväsi itse paremmin.

Tiedäthän muuten, että "further research is needed" EI tarkoita suomeksi, että "tämä on nyt vääräksi todistettu piste".

Kyllä on koomista argumentointia. Minä torppasin näiden sinun rakastamien tutkijoiden tutkimuksia viittaamalla yhteen laajimmista meta-analyyseista, mitä on koskaan tehty aiheesta miesten ja naisten aivojen rakenteellinen diformismi ja tämä meta-analyysi, eli lukuisten tutkimusten synteesi, päätyi johtopäätökseen, ettei sellaista ole. Ymmärrätkö höpsö, mikä on meta-analyysi? Sieltä se minun itsevarmuuteni kumpuaa - minä ymmärrän meta-analyysin käsitteen ja sinä et. Miten voit oikeasti ressukka lukea tutkimuksia, kun et käsitä edes tieteellisen näytön rakentumisen alkeita? Itsevarmuuteni kasvaa vain kohisten tällaisista kommenteista.

Vierailija
484/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä sanon että niitä on kymmenen niin mitä sitten? Miten sinä kiellät minua sanomasta mitä haluan? 😁

Ketä kiinnosta. Voit sanoa mitä haluat ja jatkaa elämistä harhoissasi, mutta todellisuudessa sukupuolia on kaksi niin kuin aina on ollut.

Vierailija
485/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen kehoittelu kuitenkaan kuulu MIHINKÄÄN keskusteluun.

oho tuliko itku. kun ekana oot pilkannut, tuominnut kokonaisia ihmisryhmiä

ihan oikeasti tapa itses. 

En, tyydyn vain ilmiantamaan IP-osoitteesi.

Vierailija
486/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin, miten kauhean paljon ventovieraiden ihmisten seksuaalisuus ja sukupuoli joitakin jaksaa kiinnostaa. 

Johtuu varmaan siitä, että jotkut toivottavasti siitä niin paljon; järjestävt oikein kulkueita ja teemaviikkoja ja -kuukausia ja haluavst siitä sisältöjä lasten koulukirjoihihkin...

Vierailija
487/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump sanoi niin kuin asia on. Sukupuolia on kaksi, sukupuoli määräytyy hedelmöityksessä. Ihminen ei voi muuttaa sukupuolta. Hyvä Trump, juuri näin asia on. Putin on tästä samaa mieltä ja tuomitsee homot.

Miten biologisten tosiasioiden toteaminen ja homojen tuomitseminen liittyvät toisiinsa? Voi onko tämä vanha kunnon vegaanit ovat nats'eja -logiikkavirhe: "Koska Hitler oli vegaani, niin kaikki vegaanit ovat nats'eja!" #vaintransuvassulogiikalla

tapa itses tyhmä apina

Tuollaisia käytöstapojako Kallion ilmaisutaidonlukiossa opetetaan?

kuole pois aivokuollut ihmis paska

Vierailija
488/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin, miten kauhean paljon ventovieraiden ihmisten seksuaalisuus ja sukupuoli joitakin jaksaa kiinnostaa. 

Johtuu varmaan siitä, että jotkut toivottavasti siitä niin paljon; järjestävt oikein kulkueita ja teemaviikkoja ja -kuukausia ja haluavst siitä sisältöjä lasten koulukirjoihihkin...

tapa itses

Vierailija
489/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä sanon että niitä on kymmenen niin mitä sitten? Miten sinä kiellät minua sanomasta mitä haluan? 😁

Ketä kiinnosta. Voit sanoa mitä haluat ja jatkaa elämistä harhoissasi, mutta todellisuudessa sukupuolia on kaksi niin kuin aina on ollut.

tapa itses aivokuollut idiootti

huvittavaa kuinka tää piti ihan lailla määrätä, kun ei tieteellisessä keskustelussa pärjätty

no, usa:ssahan yritettiin mm. piin arvoa vääntää lakiteitse kolmoseksi. samaa jatkumoa tämä on tuolle sivistyskansalle

Salomonin vesiallas oli tehty tahallaan ellipsiksi, jonka yhdestä suunnasta mitattu leveys ja ympärysmitan suhde oli 1:3. Siksi se mainittiin raamatussa.

Vierailija
490/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huvittavaa kuinka tää piti ihan lailla määrätä, kun ei tieteellisessä keskustelussa pärjätty

no, usa:ssahan yritettiin mm. piin arvoa vääntää lakiteitse kolmoseksi. samaa jatkumoa tämä on tuolle sivistyskansalle

Kannattaa selvittää, että mihin kaikkeen tuo mainittu säädös vaikuttaa oikeasti. Eli esimerkiksi siihen, ettei lapsia transiuteta vanhempien selän takana tai että mieskehoiset eivät pääse naisten kilpaurheiluun. Sun kannattaa nyt hengitellä hetki rauhassa vaikka paperipussiin. Kyseessä ei ole transujen kansanmurha.

Vierailija
491/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheksi ja naseksi Hän heidät loi." Joka muuta puhuu, hän Sanan pilkkaaja on ja matkalla kadotuksen tulipätsiin kera haureitten h-syntisäkkein... TOTISESTI !

Vierailija
492/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa selvittää, että mihin kaikkeen tuo mainittu säädös vaikuttaa oikeasti. Eli esimerkiksi siihen, ettei lapsia transiuteta vanhempien selän takana tai että mieskehoiset eivät pääse naisten kilpaurheiluun. Sun ka

sieltä taas jotain netistä imettyä aivokuollutta propagandaa toistellaan.

suosittelen itsemurhaa noin vakavalaatuiseen idiotismiin parannuslääkkeeksi

Vierailija
493/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieheksi ja naseksi Hän heidät loi." Joka muuta puhuu, hän Sanan pilkkaaja on ja matkalla kadotuksen tulipätsiin kera haureitten h-syntisäkkein... TOTISESTI !

tämähän tää koko transvihaajien (ja intersukupuolisten vihaajien) oikea peruste on

tappakaa itsenne v**un hihhulit. siellä se jeesus jo teitä odottelee mitä helvettiä te täällä vielä meuhkaatte

Vierailija
494/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas pääsit asian ytimeen. Minä voin sanoa ihan mitä minä haluan etkä sinä voi sille asialle yhtään mitään. Typerää edes yrittää kieltää ihmisiä sanomasta ihan mitä huvittaa. Tekemisissä ei tarvitse olla ja se onkin suositeltavaa mutta kukaan ei tule minulle kertomaan mitä minä saan tai en saa sanoa. Tai kertomaan voi tulla mutta sillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
495/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tässä se aspekti, että yhteiskunnallisen elämän, päätöksenteon, lainsäädännön ja oppisuunnitelmien tulee pohjautua fyysiseen todellisuuteen ja tieteellisesti pätevään tutkimukseen. Uskomukset sadoista sukupuolista, pimppipojista, naispeniksistä, miesten tamponeista ja synnyttävistä miehistä ovat vihervassujen ja transujen litteän maan propagandaa, eivätkä kuulu lasten opetussuunnitelmiin tai yhteiskunnallisen päätöksenteon pohjaksi.

Vierailija
496/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että sinulla olisi jo vauvana intersukupuoliseksi todettu. Mitä sanot lapselle, jos hän kysyy olenko tyttö vai poika? Sanotko, sen mikä on ollut pakko maistraattiin ilmoittaa vaikka se ei totta. Lapsi huomaa itsekkin olevansa erilainen kuin muut. Sanotko, että sinulla on kehityshäiriö eikä kukaan varmasti tiedä? Minä sanoisin, että kaikki eivät ole tyttöjä tai poikia. Sinä olet intersukupuolinen. Joskus tiedät itse kuka ja mitä olet. Voit olla tyttö, poika, muunsukupuolinen tai ihan vaan intersukupuolinen.

Vierailija
497/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus-Suomessa olkootn tilaa vain miehelle ja naiselle jotka lisääntyä voivat ja täyttävät maan !

Vierailija
498/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sieltä taas jotain netistä imettyä aivokuollutta propagandaa toistellaan.

suosittelen itsemurhaa noin vakavalaatuiseen idiotismiin parannuslääkkeeksi"

Luettele meille ne käytännön vaikutukset siitä, että yhteiskunnallinen päätöksenteko ja lainsäädäntö pohjaa biologisiin tosiasioihin ja fyysisen todellisuuden ilmiöihin? Miksi transien oikeudet ja olemassaolo eivät toteudu, jos sukupuolia on kaksi?

Vierailija
499/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele että sinulla olisi jo vauvana intersukupuoliseksi todettu. Mitä sanot lapselle, jos hän kysyy olenko tyttö vai poika? Sanotko, sen mikä on ollut pakko maistraattiin ilmoittaa vaikka se ei totta. Lapsi huomaa itsekkin olevansa erilainen kuin muut. Sanotko, että sinulla on kehityshäiriö eikä kukaan varmasti tiedä? Minä sanoisin, että kaikki eivät ole tyttöjä tai poikia. Sinä olet intersukupuolinen. Joskus tiedät itse kuka ja mitä olet. Voit olla tyttö, poika, muunsukupuolinen tai ihan vaan intersukupuolinen.

Persu-kristillinen tapa on sanoa lasta vialliseksi ja ehkä yrittää jo silpoa lapsi väkisin jomman kumman sukupuolen muottiin ennenkun hän on edes etäisesti kykeneväinen tekemään omia päätöksiä asiasta

Vierailija
500/7292 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu-kristillinen tapa on sanoa lasta vialliseksi ja ehkä yrittää jo silpoa lapsi väkisin jomman kumman sukupuolen muottiin ennenkun hän on edes etäisesti kykeneväinen tekemään omia päätöksiä asiasta

Näin koska jumala loi ihmisen sellaiseksi minkälaiseksi se raamatussa kuvataan, ei sellaiseksi minkälaisena se tulee pillusta ulos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän