Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko joku vääntää rautalangasta, MITÄ kohutussa mainoksessa on niin kamalaa?

Vierailija
02.03.2007 |

Mikä se juju on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sodi itseään vastaan, jos kertoo SAKilaisten olevan tuollaisia. Vai onko se tarkoitettu kääteiseksi, että jos ei äänestä, Suomesa päädytään tällaiseen yhdet nauttii toiset kärsii -systeemiin?

Vierailija
2/10 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Suomen yrittäjät sekä kokoomuslaiset ovat vetäneet mainoksesta pienoisen herneen nenäänsä, eikä suotta mielestäni. Jos ihmisille annetaan sellainen mielikuva, että kaikki yrittäjät ovat jotain riistäjiä ja halveksuvat ' tyhmiä duunareita' , niin se tuskin ainakaan edistää suhteita työpaikoilla. Ja tuokin, että kaikilla yrittäjillä olisi moinen mässypöytä, on aivan uskomaton harhakuva, ja kateutta synnyttämällä yritetään saada köyhät äänestämään demareita.

En hyväksy itse moista kampanjointia, olisin arvostanut SAK:ta vielä ehkä hitusen, jos olisivat tehneet asiallisen mainoksen (vaikka mun mielestä olisivat voineet pysyä ulkona koko vaalikampanjoinnista, koska se on puolueiden asia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat heistä ovat kuitenkin ahkeria, oma-aloitteisia ja omalla riskillä työllistävät muita.

Vierailija
4/10 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yritysjohtaja mässää. Mitä siinä sanotaan? Kaksi kertaa olen nähnyt enkä saanut selvää.

Miksi kukaan poliitikko ei kommentoi mainosta? Eikä sitä oteta edes huumorilla?

Vierailija
5/10 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen yrittäjä enkä edes tajunnut että siinä puhutaan yrittäjästä/yritysjohtajasta, koska EN SAA SELVÄÄ mitä siinä sanotaan!

Mun mielestä kyllä yrittäjän ja yritysjohtajan välillä on vissi ero, ts. yrittäjä johtaa omaa yritystään, yritysjohtaja jonkun toisen yritystä. Enkä pahastu jos yritysjohtajaa pilkataan.

Vierailija
6/10 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mainoksen mässäilijä edustaa " meidän" eli SAK:n jäsenistön vihollista, joka päättää " meidän" asioista.

Kun tosiasia on, että valta Suomessa nimenomaan on joillain SAK:n järjestöillä (AKT, paperi tulee mieleen), ja tuollaisia syöttöpossuja löytyy ihan heistä itsestään. Hassua on, että valtaeliittiin kuuluvat Heinäluoma ja Halonen ovat esim SAK:ssa uransa tehneet.

Vierailija
7/10 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskanpulskean roolissa haukotteli itse paperimies Jouko Ahonen!

Vierailija
8/10 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sellaista, että lomia pitävät ne, joilla on siihen varaa ja että kahvit juodaan omalla ajalla ja että hei onneksi ne duunarit ei kumminkaan äänestä.

Ärsyttää kun oma liittoni kuuluu SAK:n alaisuuteen, pitää varmaan erota. Millä oikeudella SAK kuvittelee, että kaikki sen jäsenliittojensa jäsenet ovat demarihenkisiä?

Vierailija
9/10 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattiliitostaan edellisten presidentin vaalien aikaan, kun sak käytti niin omahyväisesti asemaansa demarien esiintuomisessa. Ammattiliitto ajaa jäsentensä asiaa työsuhdeasioissa, ja vaikka sillä olisi samoja intressejä kuin jollain puolueella, täydellinen yksituumaisuus oli jo aika röyhkeää jäsentensä mielipiteenvapauden vähättelyä.

Vierailija
10/10 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sopimattomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi