Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun harvoin pääsen shoppailemaan itselleni jotain, alan vaistomaisesti etsiä vain vaatteita lapsille ja kodinesineitä :-(

Vierailija
02.03.2007 |

Miten saisin moodin päälle, että MINÄ ITSEKIN tarvitsen jotain... Käykö muille koskaan näin??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla käy minulle. Omat vaatteet pitäisi sovittaa sovituskopissa ja en yksinkertaisesti jaksa sulloutua niihin pieniin koppeihin repimään liian kapeata verhokaistaletta ovensuun eteen. Ja varsinkin talvella kun pitäisi riisua niin toivottoman paljon vaatteita ennen kuin saa yhden, todennäköisesti huonosti istuvan, vaatteen sovitettua niin ei kiitos.

Huomasin tuossa ennen viimeisintä raskautta, että kun olin paremmassa kuosissa itse, sain hankittua enemmän vaatteita kun ne sopivat kroppaan paremmin. Nyt pitäisi saada samat muodot takaisin raskausmasun alta esiin, että saisi jotain taas hankittua.

Toisaalta, on hyvä huomata kuinka vähän oikeasti ihminen tarvitsee uusia vaatteita. Tarve ostamiseen syntyy yleensä vasta kaupassa. Minä olen jättänyt shoppailun melkein kokonaan eikä keneltäkään perheenjäseneltä ole puuttunut sopivankokoisia, ehjiä ja hyvännäköisiä vaatteita.

Vierailija
2/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerrankin saan katsoa ihan rauhassa jotain itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle tulee aina ostettua

Vierailija
4/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet vain naisten osastolle ja ostat pari kaunista asukokonaisuutta, joille on käyttöä.

Vierailija
5/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa huomattavasti. Viimeksi tilasin Espritin sivuilta itselleni muutaman piristyksen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän