Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä jolla turvakengät vapaa ajalla

Vierailija
20.01.2025 |

Minkälainen kuva tulee

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa ja Venäjällä voidaan ihailla niin paljon rumuutta että pidetään niitä jopa vapaa-ajalla. 

Vierailija
22/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa ja Venäjällä voidaan ihailla niin paljon rumuutta että pidetään niitä jopa vapaa-ajalla. 

Vierailija
24/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
25/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on turvakengät vapaa-ajallakin. Ne on hyvät jalassa. Me saadaan töissä ihan turhan usein uudet kengät, ne maksaa satoja euroja joten miksi en käyttäisi? 

Vierailija
26/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aurinko paistaa ja jatkuvasti ei sada jotakin niskaan niin olisi kivaakin laittaa kauniit vaatteet päälle ja laittautua. Harvaa aikuista kiinnostaa laittautua jos aamulla on pimeää, mennään kiirellä töihin tekemään ehkä fyyysistä työtä ja töistä lähtiessä on taas pimeää. Sitten ei huvita kuin mennä kotiin, suihkuun ja vaihtaa mukavat vaatteet päälle. Jos työssään istuu ja kulkee kaikkialle autolla niin ehkä silloin voisi pukea vaikka nahkasaappaat ja neuletakin.

Vierailija
27/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirppikseltä Sievin turvakengät ja sen jälkeen olen ollut niiden vakikäyttäjä (olen nainen). Aivan älyttömän hyvät kengät. En ole edes ajatellut, että joku voi pahastua kun käyskentelen turvakengissä ympäriinsä :)

Vierailija
28/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää....joku känniläinen jos tulee mouhuamaan,monottaa vaan  polveen niin paljon kuin lähtee,jätkä tippuu kuin rätti...ei hypi enää silmille..kokemusta on

Vierailija
29/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos turvakengät on hyvät jalassa niin niitä voi pitää jalassa vaikka hautajaisissa.

Joo voi toki jos haluaa tahallaan loukata omaisia. 

Miten kengät ketään loukkaavat, tollo.

Vierailija
30/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on turvakengät lähinnä maiharit eilenkin ulkona. Ovat kitkapohjat ja oikeasti lämpimät jalassa talvella ja heppojen kanssa hyvät kanssa kun ei satu jos astuu varpaille. 

Vierailija
31/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne joilla on työhousut (=farkut) vapaa-ajalla? Ihan outoja.

Jotkut saatanan Sievit eivät ole yleistyneet vapaa-ajan kengiksi kaikkialla maailmassa. 

Jokainen saa käyttää minkälaisia kenkiä haluaa, ei kuulu sulle - saatana.

Vierailija
32/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät kuin kengät, oma valinta joka ei kuulu muille.

Vierailija
33/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat kengät kovilla pakkasilla.

Vierailija
34/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakenkien käyttäjällä pysyvät varpaat ehjinä kovissakin paikoissa. Itsekin olen asiaa harkinnut.

Vierailija
35/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla erikoisalan duunarilla joka menen eri kohteisiin 120€/h liksalla, ei kiinnosta pätkääkään, mikä joku täysin merkityksetön itikka on mieltä turvakengistä🤣 mee sä vaan juomaan sitä lattea keskustelemaan vaikka mitä kivaa löytyy H&M alelaarista sun yhtä briljanttien laumakavereiden kanssa, ja anna sä vaan niiden huolehtia mitä heillä on jalassaan, jotka ihan oikeasti jopa ajattelee jotain järkevää, jookos.

Vierailija
36/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksipä kukaan haluaisi jalkaansa kengät jotka on mukavat jalassa, kestävät hyvin, suojaavat jalkaa niin iskuilta, pistoilta, viilloilta, kemikaaleilta kuin säältäkin. Eikä niitä ilman nuoluetäisyyttä paljon normikengästä erota.

Miksi siis kukaan pitäisi "turvakenkiä"? ... Ettei vain katkeruutta ilmassa kun nuo Sieviläiset tuppaa oleen jossain 250e paikkeilla per pari?

Vierailija
37/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin monta vuotta turvakenkiä tavallisten maihareiden tilalla. Vaihtelin eri värisiä nauhoja niissä. En usko kenenkään ajatelleen mitään muuta kuin että maiharit värikkäillä nauhoilla. 

Vierailija
38/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista merkkiä, saattoi olla jopa Sievit tai Jalakset, kun oli jossain halpamarketissa 20 vai 25€.  Ikinä ei ole niin hyviä talvikenkiä ollut.  Niissä oli pohjassa sähkö-, liukkaus- ja pistosuojaus sen lisäksi, että olis pystynyt ajamaan autolla päältä. Ainoa miinus oli, että turvatarkastuksessa piti aina etukäteen muistaa, että on ne jalassa ja ottaa sisätossut reppuun varajalkineeksi.

Vierailija
39/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella hemmetin hyvä kenkä valinta. Taannoin mulla oli jotkut ehkä viitisenkymppiä maksaneet turvakengät talvikenkinä. Aivan älyttömän hyvä pito niissä pohjissa, ei yhtä pitävällä pohjalla olevia kenkiä olisi muoti- tai urheiluliikkeistä saanut varmaan edes tuplahinnalla.

Vierailija
40/40 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja maksaa uudet turvakengät kerran vuodessa joten minähän tilaan. Sievejä riittää käytettäväksi myös vapaa-aikana koska niitä on vaikea saada rikki. Pidän turvakengistä ja olen ylpeä siitä että en ole konttorirotta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan