Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin erikoisimman syyn miksi henkilö ei voi ruveta parisuhteeseen

Vierailija
19.01.2025 |

Eräs ihminen sanoi ettei voi ruveta parisuhteeseen ilmavaivojen takia. Hän siis pieree niin usein, ettei voi viettää pitkiä aikoja toisen ihmisen kanssa. Vain koira on hänellä asuinkumppanina. Kerran hän yritti pidättää pierua niin joutui vatsakivun takia menemään päivystykseen ja lääkäri oli kuulemma sanonut vihaisesti ettei flatuksia (pieruja) saa pidättää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laktoosi-intorelanssi?

Mäkin mietin, että varmaan laktoosi-intoleranssi. Se vaikuttaa myös ravinteiden imeytymiseen, että kannattaisi kyllä hoitaa kuntoon.

Vierailija
22/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo parisuhteessa, koska traumat ex kumppaneista. Oon kyynistynyt ja menettänyt uskon, että kukaan mies ikinä voisi olla hyvä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli tekosyy, 

Vierailija
24/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkaa sille, että ketogeenisellä dieetillä loppuu ilmavaivat täysin. 

Loppuu samalla koko ihminen. Ihmisillä on erilaisia tarpeita mitä tulee kehon toimintaan. Itse en selviä hengissä ilman hiilihydraatteja, vaan menen todella nopeasti huonoin kuntoon. 

Vierailija
25/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei kai oikeaa syytä kannata sanoa. Ettei halua sua yhtään. 

Halua ketä? Millainen ihminen on? Niinkun oikeasti ilman teitä heikkoja ihmisiä?

Vierailija
26/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo parisuhteessa, koska traumat ex kumppaneista. Oon kyynistynyt ja menettänyt uskon, että kukaan mies ikinä voisi olla hyvä ihminen.

Älä maalaa valheellisia ja vajaita kuvia epätasa-arvoiseksi painamastanne ihmisestä 

Vierailija
27/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulema voi sietää edes ajatuksen tasolla toisen miehen lapsia. Halusi omia tai sitten ei lapsia ollenkaan.

Niin no, mikäli itsellä olisi lapsia niin parempihan se on ettei tuollaisen kanssa ala mihinkään.

Vierailija
28/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse taas mietin että lopettaisinko työni koska pelkään palavereja joissa on hiljaista ja vatsantoimintani on arvaamatonta 

Vierailija
29/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laktoosi-intorelanssi?

Mäkin mietin, että varmaan laktoosi-intoleranssi. Se vaikuttaa myös ravinteiden imeytymiseen, että kannattaisi kyllä hoitaa kuntoon.

Minulla se oli hoitamaton paksusuolentulehdus joka aiheutti pahoja ilmavaivoja. Kun sain lääkitylsen hävisi myös ilmavaivat.

Vierailija
30/30 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laktoosi-intorelanssi?

Minulla se oli hoitamaton paksusuolentulehdus joka aiheutti pahoja ilmavaivoja. Kun sain lääkitylsen hävisi myös ilmavaivat.

🤣