Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on neljä lasta enkä jaksa yhtään pitää niistä huolta

Vierailija
15.09.2008 |

ihan saavat pärjätä keskenään. joskus joku rutisee että äidin pitäisi tehdä edes ruokaa lapsilleen, mutta mussuttavat sitten kiltisti leipiä kaapista. jos siellä siis on. kolme koululaista ja yksi alla kouluikäinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita edes ostaa kotiin eineksiä ja hedelmiä yms., joita sun ei tarvitse sen kummemmin laittaa - siis keksien sijaan. Tai provohan tämä kai on?

Naapurissamme asui oikeasti kaltaisesi äiti. Koulussa huomattiin, ettei lapsilla ole kaikki hyvin, ja asiaan voitiin puuttua.

Vierailija
2/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin se teilläkään ihan aina tollasta on.

Mutta välillä... ja niin on meilläkin - tosin se neljäs vasta tulossa. 2 koululaista ja 1 taapero/leikki-ik. on.

En nytkään jaskanu töistä tultua alkaa ruokaa heti laittamaan. Syötiin keksejä ja juustosnackseja, kun niitä oli tossa nopeiten saatavilla. Ei jaksa ees leipää laittaa.

Jospas tulis mies kotiin ja keksis meille jotani ruokaa... jos sekään jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista itsestäni, niin huudetaan provoa. Onneksi meillä irl kulissit säilyy hyvin, lapset saa vaan kehuja koulusta, paitsi silloin kun on jotain mitä mun pitäis hoitaa, silloin ei mikään suju vaan kaikki katoaa ja unohtuu ;)

En ole jaksanut ajatella tekeväni yhtään mitään asialle. Paitsi hankkivani kotiapulaisen, mutta ei ole rahaa. En käytä alkoholia, olen ollu absolutisti koko elämäni. Masentunut olen varmasti mutta sillekään en aijo tehdä mitään.

ap

Vierailija
4/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kertoisin vaikka että kaivan nenää ja mässään sipseillä ja piereskelen ruokapöydässä niin kaikki ois ihan et hyi.

Onneksi meilläkin ulospäin ollaan menestyvä hyvin toimeentuleva business-perhe :-) kauniissa kodissa. Kenenkään tartte tietää miten laiskoja oikeesti ollaan ...

oliko 7

Vierailija
5/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin elänyt samanlaisella ruokahuollolla kotona ja hyvin olen silti elämässäni pärjännyt. Osta edes valmisruokia kaappiin ja yritä oppia nauttimaan elämästäsi.

Vierailija
6/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ihanasta tekstistä

t. ap