Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko vegaanina niellä siemennesteen?

Vierailija
19.01.2025 |

Hei muut vegaanit! Auttakaa ja kertokaa, voinko vegaanina niellä siemennesteen, vai en. Aloitin vegaanina uudenvuoden vaihteessa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käsityksen mukaan vegaaniuden perusta on se, ettei haluta vahingoittaa tai riistää ajattelevia ja tuntevia otuksia eli eläimiä. Suihinotossa taas on kyse täysin päinvastaisesta asiasta. 

Eli minun mielestä voi ja pitää ottaa loppuun asti suihin. 

Mites ne siittiöt sitten? Eikö ne ole ajattelevia ja tuntevia?

Vierailija
42/45 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun käsityksen mukaan vegaaniuden perusta on se, ettei haluta vahingoittaa tai riistää ajattelevia ja tuntevia otuksia eli eläimiä. Suihinotossa taas on kyse täysin päinvastaisesta asiasta. 

No ei tietenkään. Ja varmaan biologiselta kantilta on parempi käyttää neste ravintona kuin valuttaa esim lakanalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään. Ja varmaan biologiselta kantilta on parempi käyttää neste ravintona kuin valuttaa esim lakanalle.

Jos mietit asiaa, niin siittiöthän on eläviä organismeja. Miten voit perustella vegaaniuttasi jos niitä nielet? Etenkin kun ne aivan varmasti kärsii ja kuolee.

Vierailija
44/45 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi. 

Vierailija
45/45 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon vegaani. Biologiselta kantilta vaan mun on parempi syödä lihaa, kun jättää se kaupan hyllyyn mätänemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi