Ekojen treffien kihelmöinti
Kun molemmat tietää, että kohta pannaan ja lujaa, mutta täytyy hetken malttaa ja esittää, ettei muka haluais suoraa toimintaa. Sellaisia pitkiä katseita ja huulen puremista, kun kiimanesteet valuu ja silmissä alkaa sumenemaan silkasta kiimasta.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanaa. Naisesta tuntuu erittäin hyvältä, kun mies avaa suudelmien lomassa alussa rintaliivien hakaset ja riisuu paidan..ja sitten..
..ja sitten kissa päästetään ulos.
Anteeksi häiriö, mutta kysyisin vain tähän väliin, että mikä hampurilaismajoneesi on hyvä eläkeläiselle? 👴🏻🍔
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanaa. Naisesta tuntuu erittäin hyvältä, kun mies avaa suudelmien lomassa alussa rintaliivien hakaset ja riisuu paidan..ja sitten..
Oon opetellu avaamaan yhdellä kädellä nopeesti silleen, että nainen ei edes huomaa, että ne on jo auki. -AP
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi häiriö, mutta kysyisin vain tähän väliin, että mikä hampurilaismajoneesi on hyvä eläkeläiselle? 👴🏻🍔
Vegaaninen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon opetellu avaamaan yhdellä kädellä nopeesti silleen, että nainen ei edes huomaa, että ne on jo auki. -AP
Sitten olet kova jätkä jos teet sen myös vasemmalla kädellä noin
Tuntuuko kihelmöinti myös perseessä, jos odottaa saavansa anaaliseksiä?
Entisen työparin kanssa ollaan viestitelty pitkään, molemmat laittaa sydämmiä toisillensa. Viime viikolla kävimme kahvilla, oli todella kiihottavaa. Ilmapiiri oli todella kihelmöivä. Vielä vaan ei tapahtunu sitä ratkasevaa siirtoa. Seuraavaa kertaa odotellessa. Minä siis olen mies ja työkaveri nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet kova jätkä jos teet sen myös vasemmalla kädellä noin
Nimenomaan vasemmalla helpompi, koska yleensä liivit tehty siten päin, että vasemmalla kädellä saa oman kämmenselän naisen selkää vasten ja siitä peukalon hakasten alle ja riippuen hakasten määrästä, ja liivien kireydestä, että riittääkö pelkästään etusormi vai etu- ja keskisormi yhdessä vetämään hakaset ulos yhdellä vetäisyllä. Siitä sitten saan kädet suoraan sivun kautta rinnoille, jolloin naiset yllättyvät. Tekee vaikutuksen joak kerta.
Jännittääkö antaako heti vai menikö tapaaminen pieleen.
Mulla alko kerran kihelmöinti vasta treffien ja seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaaninen.
Kiitosta. 👴🏻👍 ou jees 👴🏻
Minulla oli kerran aivan valtavaa kihelmöintiä peräaukossa ja mietin kahvilla, että kylläpä minä tuota miestä haluan, no ne paljastui sitten kihomadoiksi.
N.29v
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran aivan valtavaa kihelmöintiä peräaukossa ja mietin kahvilla, että kylläpä minä tuota miestä haluan, no ne paljastui sitten kihomadoiksi.
N.29v
Oliko kuitenkin kiihottavaa kihelmöintiä? Oliko kihomadot tulleet peräreiän nuolemisesta vai mistä?
N28
Paras, tärkein ja jännittävin osa treffejä. Itse seksi ei ole niin jännittävää, eikä se ole sitten kuitenkaan kaikilla kerroilla onnistunut. Mutta se ei ole jäänyt haittaamaan, kun kynnys seksille on kuitenkin ylittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Paras, tärkein ja jännittävin osa treffejä. Itse seksi ei ole niin jännittävää, eikä se ole sitten kuitenkaan kaikilla kerroilla onnistunut. Mutta se ei ole jäänyt haittaamaan, kun kynnys seksille on kuitenkin ylittynyt.
Olet kuitenkin sitten ns. kompastunut siihen kynnykseen, jos seksi ei ole sujunut.