Mieli maassa.
Kommentit (26)
Seuraa jotain somessa jolla on asiat vielä huonommin. Siitä saa voimaa.
Käänny Jumalan puoleen, Hän välittää. Itse huusin Jumalaa apuun kun olin kriisitilanteessa, neljä vuotta sitten. Pian sen jälkeen sain ottaa uskoa vastaan Jumalalta, uudestisynnyin ja Jeesus tuli elämääni. Toi rauhan ja toivon, prioriteetit elämässä menivät uusiksi.
Kaikkea Hyvää Sinulle, Siunausta!
Vierailija kirjoitti:
Käänny Jumalan puoleen, Hän välittää. Itse huusin Jumalaa apuun kun olin kriisitilanteessa, neljä vuotta sitten. Pian sen jälkeen sain ottaa uskoa vastaan Jumalalta, uudestisynnyin ja Jeesus tuli elämääni. Toi rauhan ja toivon, prioriteetit elämässä menivät uusiksi.
Itse löysin väkivaltaisen psykopaatti mieheni vapaakirkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin väkivaltaisen psykopaatti mieheni vapaakirkosta.
Olen tosi pahoillani. Valitettavasti kaikki jotka väittävät olevansa uskossa, ei sitä ole. Tuollainen käytös sulkee ehdottomasti pois sitä että olisi Jeesuksen seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Vedä itsesi kiikkuun jos et muuta nyt keksi
Mitäs se mällinaama siellä huutelee?
Ehkä sun täytyy luopua jostain tunteesta mistä pidät kiinni?
Joka päivä vaan samaa. Töihin pienellä palkalla, pitkä työmatka, terveys reistailee, rahat ei riitä, vuodet vierii...
AP.
Olen pahoillani, ap. Toivottavasti saat lohtua jostain.
Ota itseäsi niskasta kiinni, ryhdistäydy.
Sairaslomaa ja anna aikaa itselle.
Tekee ihmeitä poiketa rutiinista ja käydä vaikka kirjastossa silloin kun normaalisti olisit töissä.
Ota niskasta kiinni ja mene TÖIHIN.
Mene suoraan töihin kulkematta lähtöruudun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tekee ihmeitä poiketa rutiinista ja käydä vaikka kirjastossa silloin kun normaalisti olisit töissä.
Sairaslomaa mistä?! Miksi neuvot tällaisia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaslomaa mistä?! Miksi neuvot tällaisia??
Masennus taitaa olla.
Käy vaikka kävelyllä, katsele luontoa.