Annan mollaajat katkeria, ennen olin itsekin tuollainen, en osannut nauttia muiden kauneudesta, pienista asioista. Nain ymparillani vain negatiivisia asioita
koin muut uhkaksi. Onneksi olen päässyt tuon elämänvaiheen ohi. Mutta moni jää siihen loppuelämäkseen. Kenenkään menestys, nuoruus, kauneus ja innokkuus ei ole teiltä pois! Se tuo vain lisäarvoa tähän välillä harmaaseen arkeen.
Kommentit (6)
Minusta Anna on upea laulaja, harvinaisen kaunis ja upea. Mutta minun mielestäni juuri tuo laulu ei hänelle sopinut ja aika ajoin ääni rakoili pahasti, ts ei osunut niihin nuotteihin mihin olisi pitänyt.
Tietty realismi ei ole kateutta eivätkä myöskään eriävät mielipiteet. Kun ne pysyvät kohtuuden ja realisimin rajoissa. Ja objektiivista realismia ei ole olemassa, vain subjektiivisia.
Minua ei häritste hänen nuoruutensa, kauneutensa tai mikään sellainen, mitä ap epäili.
Mutta minusta tuo eilinen veto oli tärkeä loukkaus tuota kaunista kappaletta kohtaan. Huonosti meni (mutta tuomaristo ylisti?!?)
Ja varmasti juuri Annalla eniten kehityspotentiaalia tulevaisuutta ajatellen. Ei kai Idolsiin valmiita paketteja halutakaan!
Sineadin alkuperäinen:
http: //www. youtube. com/watch?v=Qw_hZhL28mw
Mutta se asia kaiketi korjaantuu ajan myötä.
Yleisesti ottaen Idolsissa ym. kilpailuissa häiritsee se, että 16-vuotiaat vetävät surullisia biisejä hymy naamalla. Esim. viime vuonna Katrin tulkinta Stella Piste-biisistä karmi selkäpiitä. Ei sitä kuulu laulaa hymyillen - sehän kertoo eroamisesta.
Anna ei tavoittanut sitä sielu reiällä laulamista ihan niin kuin Katja Ståhl sanoi. Valitsi liian ison kappaleen. Tottakai se siihen kasvaa, mutta nyt on nyt, ei sytyttänyt.
Kristiina on toinen nätti, mutta minusta se on ihan okei, vaikuttaa fiksulta, enkä vetänyt hernettä nenään MAdonnasta, koska Madonnan läpilaulaminen ei haittaa mua yhtään, ne on kuitenkin niin yhdentekeviä popjuttuja ne kappaleet.