Elämäni tulee varmaan päättymään aikaisemmin
Olen kolmenkympin tienoilla oleva nuori ihminen, jonka elämä ei ole lähtenyt missään vaiheessa nousuun niin sanotusti. Mitään tragedioita ei ole tapahtunut, mutta en ole keksinyt/löytänyt mitään tarkoitusta tehdä oikein mitään. Mikää ei ole ikinä sen kummemmin kiinnostanut. OIen huono ihmisten kanssa (ujo). Olen tällä hetkellä koulutuksessa, jonka tarkoitusena alunperin parantaa tilannettani.
Olen hakenut apua tilanteeseeni, mutta en ole pahasti masentunut tai mitään. Tulen varmaan tekemään (ei saa sanoa tätä sanaa) jossain vaiheessa joka tapauksessa. Ajattelen tilannettani realistisesti, koska ei minun saa sellaista elämänintoa ja energiaa mistään, joka tarvittaisi normaaliin elämään vanhuuteen asti.
Mikään harrastus ei kiinnosta juurikaan, eikä onnistumiset muutenkaan anna minulle mitään. En toisaalta tiedä edes mitä haluaisin.
Voin jatkaa kommenteissa, jos kysytte jotakin.
Kommentit (8)
Ei kuulu minulle kyllä yhtään, mutta et ole löytänyt alaasi. Minulle tuli vahva aistimus, että sovit lasten kanssa samaan tilaan. Miten olisi joku päiväkotialan työ? Auttaako yhtään..
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan halunnut omaa perhettä tai edes parisuhdetta?
En lapsia/perhettä. Parisuhdetta ei voi saada kun olen niin eloton ja ympäripyöreä. En ole mistään innostunut tai sillai.
Ap
Tarkoitatko siis sanoa, että olet viettänyt elämäsi työttömänä kotona istumassa?
Siis, Miten parantaa tilannetta?!