Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kohteliaasti eroon ihmisestä, jonka kanssa ei halua olla tekemisissä?

Vierailija
19.01.2025 |

Laittaa viestiä ja kyselee kuulumisia, tulee juttelemaan, jos näkee että olen ulkona. Kuulostaa varmaan pieneltä ongelmalta, mutta tuolle ei voi antaa yhtään siimaa, olis tunkemassa elämään sitten kunnolla. Yksinäinen ihminen ja lievästi kehitysvammainen, ei ymmärrä mitään vihjeitä, mutta toisaalta en halua olla tylykään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua olla tekemisissä sen takia että on lievästi kehitysvammainen? Jos tämä on syy niin silloin et ansaitsekaan. Hän ei ehkä ymmärrä ärsyttävänsä sinua ja tuskin on pahantahtoinen. Jos olet muutenvain antisosiaali niin pystyt kyllä siltikin sanomaan suoraan jos et halua olla yhteyksissä, tee se selväksi hänelle. Muista tehdä se kiltisti. 

Rippileirillä kehitysvammainen tyttö oli erittäin innokas tekemään tuttavuutta. Hän änkesi minun ja kaverini huoneeseen väkisin kun oli sellainen hetki, ettei tahdottu sinä ketään. Pääsi aina silloin kun muutkin tytöt pääsi. En ajatellut silloin, että hän ei tajua kuinka ärsyttävä on koska on kehitysvammainen. Olin hänelle tosi ilkeä ja häädin pois uhkailemalla kun hermot meni. Näin vanhempana harmittaa vähäsen kyllä kun olisi voinut olla rakentavampikin. 

Minä vetäisisin vammaisia suoraan kuokkaan.

Ne vetää sua kuokkaan. Ja sitten perärööriin.

Vierailija
22/25 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee Sannan tapaan lähestymiskieltoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakee Sannan tapaan lähestymiskieltoa.

Aloituksen perusteella kriteerit eivät täyty.

Vierailija
24/25 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kehvamm on ihastunut pitääkö minun suostua treffeille tai jopa suhteeseen koska kehvamm?

No, parempi olla ennemmin vaikka kehvamm kanssa parisuhteessa kuin sinkkuna vasten tahtoaan. 

Paska mainos, en osta. Mutta itsehän voit tehdä noin.

Öö. Mikä mainos ja missä? 

Vierailija
25/25 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et vastaa sille. Moikkaat kun näet, et jää jaarittelemaan. Estä se puhelimessa ja somessa.

Vihjaat, että sille on kysyntää perussuomalaisissa monellakin tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi