Millaisia naisia Tinderissä on?
Kommentit (30)
Botteja, pershäröjä, markkina-arvoaan kartoittavia, hupikäyttäjiä (oumai kaaad, selataan tyttöjen kanssa profiileja ja nauretaan) ja ehkä 20% on oikeasti seuraa vailla ja jotenkin normaaleja, että onnea hakuun, kun miehiä on noin 3/nainen Tinderissä ja useimmissa deittisovelluksissa.
Blurrattuja, teennäisen runollisia, tylsiä, ylipainoisia ja hankalia ihmisiä myös mentaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt, mutta veikkaisin sellaista rumaa av-mammaa tyypilliseksi tapaukseksi tuolla.
Onko sulla taas rahat loppu?
Vierailija kirjoitti:
Botteja, pershäröjä, markkina-arvoaan kartoittavia, hupikäyttäjiä (oumai kaaad, selataan tyttöjen kanssa profiileja ja nauretaan) ja ehkä 20% on oikeasti seuraa vailla ja jotenkin normaaleja, että onnea hakuun, kun miehiä on noin 3/nainen Tinderissä ja useimmissa deittisovelluksissa.
Markkina-arvon kartoitus ja itsetunnon kohennus ehkä useimpien tarkoitus siellä.
Kuvien ja profiilien perusteella kaikenlaisia mutta persoonista en osaa sanoa kun en kenenkään kanssa päässyt edes juttusille. Suosittelen Tinderin poistamista ja kokeilemaan muita tapoja kuten samomaan vaikka "moi" toiselle kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa naisista on siellä vain egoaan pönkittämässä matchien avulla, ei seuraa hakemassa. Osa on mt-ongelmaisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Siihen on aina jokin syy miksi nainen joutuu etsimään seuraa Tinderistä, vaikka naisille seuran löytäminen on niin helppoa, että naiset sankoin joukoin vaativat miehiltä lähestymisen tekemisen lopettamista julkisilla paikoilla ja harrastuksissa jne.
Niin eihän miehet lähesty rumia.
Miten voisivatkaan, kun eihän rumia naisia ole olemassakaan. Kaikki naiset ovat kauniita ja suurin osa miehistä rumia naisten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoisia yh-äitejä ja muita loppuunajettuja luuskia.
Ja tuollaisia k*sipäitä jotka puhuvat muista ihmisistä "loppuunajettuina luuskina".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-40v ikähaarukassa yli puolet yksinhuoltajia.
Erikoista, kun yhteishuoltajuus taitaa olla paljon yleisempää kuin yksinhuoltajuus?
Olen eri, mutta ne yhteishuoltajat ei toivottavasti pyöri Tinderissä, ellei heillä ole avoin suhde.
Minä en lähesty ketään. Olen koulukiusattu ja huono itsetuntoinen.