Koira ja muut harrastukset yksinasuvalla
Miten onnistuu koiran ja muiden harrastusten yhdistäminen yksinasuvalla ihmisellä? Minulla on harrastus johon koiraa ei voi ottaa mukaan. Tämä vie aikaa 5 päivänä viikossa, yhteensä noin 8-10 tuntia per viikko, painottuen viikonloppuihin. Toisaalta työaikataulu on joustava ja teen paljon etänä, jolloin pääsen lounaalla lenkittämään. Onko ajatus tuhoon tuomittu?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki koiraihmiset illalla kotona koko ajan koiran kanssa... ap.lle tiedoksi että itse en ole ja hyvin sujuu. Etätyöt plussaa
Minä ainakin totta kai elän koirien ehdoilla, kun koiria kerran olen halunnut eivätkä ne itse olemassaoloonsa voi vaikuttaaa. Ilman koiriakaan en tosin kävisi missään.
Ap jatkaa. Kiitos kommenteista.
Tajuan kyllä haasteet ja siksi tätä mietinkin. Itsellä siis muita menoja kun harraste ei käytännössä ole ja tietty koira muuttaa varmasti sitä miten aikaa haluaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki koiraihmiset illalla kotona koko ajan koiran kanssa... ap.lle tiedoksi että itse en ole ja hyvin sujuu. Etätyöt plussaa
Siksi otin koiran, että harrastan sen KANSSA YHDESSÄ! Koirasi voisi kirjoittaa sinusta ihan toisenlaisen viestin. Hän voisi kertoa meille, että on suruissaan, koska joutuu olemaan niin paljon yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ei koiraa kotiin, missä se jää usein yksin. Ihmisten pitäisi ajatella enemmän eläimen hyvinvointia. Koirat ovat joustavia, mutta yksinolo ei ole koiralle hyväksi.
Pitäisi myös ajatella naapurin hyvinvointia, jatkuva koiran räksytys käy hermoille.
Koira, jonka ihmiset ovat kotona, ei hauku, eli ei koiraa kotiin, jossa se joutuu olemaan yksin.
Kyllä muuten haukkuu. Tänäänkin yksi stanan rakki räksytti vaikka kotona oli ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ei koiraa kotiin, missä se jää usein yksin. Ihmisten pitäisi ajatella enemmän eläimen hyvinvointia. Koirat ovat joustavia, mutta yksinolo ei ole koiralle hyväksi.
Pitäisi myös ajatella naapurin hyvinvointia, jatkuva koiran räksytys käy hermoille.
Koira, jonka ihmiset ovat kotona, ei hauku, eli ei koiraa kotiin, jossa se joutuu olemaan yksin.
Kyllä muuten haukkuu. Tänäänkin yksi stanan rakki räksytti vaikka kotona oli ihmisiä.
Moni Pirkko opettaa koiran nuolemaan mutta se on laitonta nykyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi otin koiran, että harrastan sen KANSSA YHDESSÄ! Koirasi voisi kirjoittaa sinusta ihan toisenlaisen viestin. Hän voisi kertoa meille, että on suruissaan, koska joutuu olemaan niin paljon yksin.
Vai koira voisi muka kirjoittaa? Suruissaan? 😂
Miksi pitää olla ahne. Jos sinulla on jo noin paljon aikaa vievä harrastus, niin ei siihen mahdu koiraharrastusta vielä lisäksi.
Itse olen yksin asuva ja kokopäivätyössä ja omistan 2 koiraa. En ottaisi koiria jos minulla olisi vielä harrastuksia mihin ei voi koiraa ottaa mukaan. Pyrin minimoimaan koirien yksinolon iltaisin. Salitreeni tekisi hyvää kun paikat menee jumiin toimistotyössä, mutta en raaski jättää koiria enää illoiksi yksin jotta kävisi salilla.