Miksi joku menee naimisiin ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua harrastaa seksiä ?
Oli kyse sitten siihen heräämisestä tai ihan mistä tahansa.
Kommentit (32)
Jos ei rakastu sellaiseen, jonka kanssa haluaa seksiä, niin minkä sille voi.
Se, ettei naimisiin mennessään halua seksiä, ei tarkoita, ettei sitä halua koskaan avioliiton aikana.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on jos kumpikaan ei ole panokeskeinen. En enää ikinä vaihtaisi mieheen, joka haluaa jatkuvasti.
Varmaan haluaisit mun miehen joka ei ole panokeskeinen. Itse haluaisin edes kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei naimisiin mennessään halua seksiä, ei tarkoita, ettei sitä halua koskaan avioliiton aikana.
Kyllä se melkolailla tarkoittaa. Turha kuvitella että ne halut jostakin ilmaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halut saattavat kadota toisen käytöksen vuoksi. Sori vaan, mutta aivot omaaville ihmisille ei pelkkä mekaaninen suoritus riitä, vaan tunteetkin joutuu ottamaan huomioon.
Jos ei ole aivoja??
Sitten joudut etsimään toisen aivottoman.
Ihmiset muuttuu, eikä miehet ikinä parempaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Pillerit sekoittaa naisen hormonit. Ilman pillereitä mies ei "tuoksukaan hyvälle".
No mitäpä jos se onkin mies joka ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan menisi naimisiin ihmisen kanssa, jota ei rakasta ja halua? Painostettuna/pakotettuna?
Itselleni kävi näin uskomattomasti ja se johti viiltelyyn, itsemurhayrityksiin ja eroon. Olin 25 kun erosin. Enkä todellakaan ikinä halunnut sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Halut saattavat kadota toisen käytöksen vuoksi. Sori vaan, mutta aivot omaaville ihmisille ei pelkkä mekaaninen suoritus riitä, vaan tunteetkin joutuu ottamaan huomioon.
Aika tuomitseva kommentti niitä kohtaan jotka tykkäävät seksissä nimenomaan siitä mekaanisesta suorituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Jäädä sinkuksi, ainakin jos se toinen ei halua olla sellaisessa suhteessa. Harvoin haluaa
Pettäminen samaten lopettaa kaikki halut kerralla. Sitten voikin kertoa tädille, kun vaimo ei enää halua. Mutta täti kyllä haluaa.