Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** PIKKUKAKKOSET ma. 15.9 - su. 21.9.2008 **

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut Nektarille, mahtavaa!aina pitää uskoa että kaikki menee hienosti loppuun asti! Toivottavasti kaikilla muillakin tärppää pian, niin pääsee tästä tuskaisesta kuumeilusta!

Harakka_pieni: Meidän poika on nyt 2 ja oli n. yksi vuotiaana bulgariassa ja 1 v 8kk tunisiassa, ja kaikki reissut on mennyt tosi hienosti. Me otettiin pillimaitoa ja valmista tetrapuuroa mukaan, joka maistuu myös huoneen lämpöisenä (ainakin puolukkainen) ja paljon lusikoita ja kertsimukeja. Ekalla reissulla mulla oli valmiiksi keitettyjä tutteja ja tuttipulloja pussillinen ja niitä sitten viruteltiin pullovedellä. Tunisiaan jäi tutti tänä kesänä kokonaan, ettei tarvinnut niistä murehtia. Joku jo laittoikin hyvää listaa mitä kannattaa pakata mukaan. Me otettiin kotoa myös pari lakanaa mukaan joita oli kätevä laittaa esim. rattaiden päälle ettei aurinko polta nukkuvaa lasta, mutta on samalla kevyt ja vilpoisa, samalla lakanoita saattoi käyttää rannalla yms. tuutuja (harsoliinoja) laitettiin aina nukkuvan lapsen alle niin on mukavampi hikisenä nukkua rattaissa. ja hyvä oli myös ottaa huonoja t-paitoja joita sai käyttää uidessa. me haettiin lääkäristä myös valmiiksi mukaan antibioottikuuri ja otettiin särkylääkettä, meillä kun on ollut korvien kanssa ongelmaa ja putkitusta. minä tietysti hysteerisenä otin litrakaupalla käsidesiäkin ja pesin sillä puoli hotellihuonetta sängyn laidoista lähtien:)

Täällä ollaan ihan sekaisin kierron päivistä, jotenkaan en ole niitä vielä alkanut laskeskella, kokeillaan nyt ensin näin kevyesti ja ilman paineita. Minä kun en ole synnytyksen jälkeen ollut kovin aktiivinen sänkypuuhissa niin tuntuisi kauhelta nyt ihan väkisin alkaa laskemaan päiviä ja puuhastelemaan joka ilta ja päivä ja iltapäivä...

Vierailija
2/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on hiljasta täällä...Missä kaikki on? Mulla ei oo enää kuin 3-5pv niin pitäs taas menkat alkaa..jännittää...ei kyllä mitään "raskaus oloa" mutta eihän sitä tiiä koskaan. Seuraatteko muut BB:tä? Oon jääny taas koukkuun siihen..Miten teillä mies on reagoinu ku olette kertonu olevanne raskaana? Mulla niin hymyilytti se bb Andreaksen itkukohtaus ku kuuli tulevan isäks, se oli jotenki niin söpöä :) Meinasin melkein itekki siinä itkasta ;) Meillä ei ihan semmonen reaktio silloin aikoinaan ollu ku yllätyksenä se uutinen molemmille tuli mutta kyllä me kummeja heti samana iltana mietittiin että ketä tahotaan..Oli se niin jännää. Välillä sitä miettii että onkohan se sit yhtä hauskaa odottaa toista kuin oli ekasta lapsesta. Ihan ihme ajatuksia välillä minunki päässä.. Mutta silloin ekasta se oli kaikki niin uutta ja jännittävää.

Rokkimami: oliko sulla heinäkuussa -04 syntynyt lapsi? Jos on niin meillä sitten ihan saman ikäiset lapset :) Silloin ku meillä tuo poika synty niin ajattelin että 3v ja jos sit toinen mutta niin se on vaan koko ajan siirtyny ja siirtyny.

Plussa onnea kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille ja tervetuloa uusille :)

On taas muutama viikko jääny välistä kuulumisten kirjoittelussa, koska ollu tässä taas kaikenlaista... töissä ja kotona kiireitä! Sit ei enää illalla oo jaksanu aukasta konetta.

Oma napa ekana: Kierukka siis otettiin pois kuun vaihteessa ja nyt sit ootellaan menkkoja....tai plussaa :) :) Kovasti on ainakin pupuiltu, ihan vaan harjottelun innosta, heh!

Viime viikon pinossa keskustelitte tietääkö moni yrityksestä ja haaveista. Meillä mies ainakin väittää ettei ole kellekään kertonu...epäilen hieman. Itse olen sanonut kahdelle hyvälle ystävälle. Olen kyllä vannottanut ettei tässä vaiheessa tieto saa levitä, koska ikinä ei tiedä mitä sattuu jne....ja jotenkin haluaa pitää ton asian vaan omana tietonaan.

Niin, miltähän se toisen odottaminen sit tuntuis?!?!? Ekan kanssa ainakin oltiin niin kauheen täpinöissä....osaiskohan sitä samalla tavalla "ihmetellä" kasvavaa masua sit toistamiseen? Mua pelottaa varmaan eniten se raskausajan mielialojen vaihtelut. Eka odotus oli jotain käsittämätöntä! Hetkessä saattoi mieli ailahdella iloisesta täysin masikseen! Onneks tolla miehellä on pitkä pinna ja ymmärrystä, muuten ois saattanu musta tulla yh-äiti jo ennen lapsen syntymää!

Nyt täytyy lopettaa...ajattelin tehä huomiset eväät ja sit linnottautua sohvan nurkkaan BB kattoo :)

Vierailija
4/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä viime sunnuntainen kirjoitukseni ei aukea ainakaan tällä koneella, joten otetaas uusintana:

Iltoja täältäkin suunnalta!

Nektar: Hirmuisesti ONNEA !!!! Ja paljon tarrasukkia tassuihin että pikkuinen pysyisi matkassa loppuun asti! Ihana kuulla plussauutisia!

Ja uusille tietenkin tervetuloa mukaan!

Manteli81: täältä löytyy ennestään 4v poika joka on mun edellisestä liitosta. Nyt siis toivotaan kihlattuni kanssa pikkukakkosta.

Harakka_pieni: mahtuisinko sinun matkalaukkuusi kun suuntaatte kanarian lämpöön??? :D

Jessu83: Meillä nappula on perhepäivähoidossa ja tuntuu kovasti viihtyvän. Kesälomien aikana jo välillä kyselikin että joko hän pian menee hoitoon.. Taisi äiti olla tylsää seuraa ja kavereita ikävä :D

Omaanapaa: kp8 menossa (suunnilleen kai luultavasti...) ja yk2 siis alkamassa. Ilman mitään paineita. Perjantaina kävin työhaastattelussa ja siellä kyseltiin mahdollisesta perheenlisäyksestä. Meinas mennä jauhot kurkkuun kun en oikein tiennyt mitä olisin vastannut.. Diplomaattisesti sitten vain totesin että eihän tuota koskaan tiedä mitä tapahtuu. Oltiin vkonloppuna miehen kanssa kahdestaan reissussa ja tottahan sain reissuun soiton exältä että poika on kipeänä. Tuolla se reppana nyt nukkuu ja kuumetta 40 :(

-----------------------

Jessu83: Juu, tuo esikoinen on syntynyt heinäkuun alussa 2004 ja on nyt siis reipas kerholainen :)

Poika rupee nyt olemaan kunnossa ja omakin kroppa jo parempaan suuntaan, tein mahtavan ilmalennon vkonloppuna ja nyt on polvet mustana ja toinen auki, paikat arkana ja vähä turvoksissa kämmen ja toinen polvi & nilkka... :P Tekevälle sattuu :D

Vierailija
5/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon BB-asiaan heti ekana: minäkin jäin koukkuun myös tänä vuonna. Minä olen vissiin vähän herkillä taas näin loppukierrosta, kun itkin Andreaksen mukana sekä sunnuntaina että maanantaina.

Oma napa: kp 19/29 ja olo on aika sekava. Mahaa nipistelee edelleen, tissit on kipeenä ja pää kuin Haminan kaupunki. En muista, että clomeista olis tällaista viimeksi tullut. Kahvi ainakin maistuu vielä, joten tuskin raskausoireista on kysymys.

Nyt taas jatketaan töitä, kuulumisiin!

Omppu

Vierailija
6/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä istutaan kotona ja nautin täysillä rauhallisuudesta! =) Poika nukahti hetki sitten yöunille ja mies on sählytreeneissä.

NEKTAR: Oikeen paljon onnea ja tarrasukkia masuasukille!! =) Toivottavasti me nyt aletaan sitten plussailemaan vuoronperään, että päästään porukalla tuonne O-puolelle. Millonkas on laskettuaika?

Tein tänään ihan vaan huvin vuoks ovulaatiotestin, kun löysin kaapin perältä ovulaatiotikkuja. Haalea viiva siihen ilmesty, joten kaipa tässä on parin päivän sisällä ovis. Taitaa tulla lyhyt kierto, kun nyt on menossa kp 10 ja tosiaan jo haalea viiva testissä.. No, katotaan nyt miten käy.

Piti olla niin ressaamatta tästä raskausasiasta, mutta en mä vaan voi!! Väkisinkin sitä ajattelee asiaa vähän väliä ja toivoo joka kierron lopussa, että menkat ei tulis. Huh huh!! =(

No joo, mutta jospa mä nyt menisin katsomaan tuon C.S.I:n, niin saan jotain muuta ajateltavaa.

PALAILLAAN JA PLUSSATUULIA KAIKILLE!! =)

=) Lisbet (kp10/jotain.. ja yk 2 menossa)

Vierailija
7/12 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut hätinää rakennusprojektin kanssa.

Nyt pitäisi vähän helpottaa kun ei itse tarvi osallistua niin kauheen paljon...

Peittoa ei oo juuri ehtitty heilutella mutta just loppu menkat joten eiköhän sitä kolmas yrityskierros oteta oikee aktiivisesti! :-) nyt kp 6/28.

Meidän vauvayrityksestä ei tiedä kukaan tuttu...ainakaan vielä.

Yksi kaveri on juuri mennyt synnärille käynnistykseen...jännää!

Ihana kun ystävä saa lapsen. Olispa ihanaa mennä katsoon sitten tulokasta ja kertoa että meillekin on nyyti tulossa...no ehkäpä ehkäpä! :-)

Mulla on yksi poika (6v) edellisestä liitosta. Ja eilen poika sanoi että "olisko Äiti kiva jos sullekkin tulis vauva?" Minä siihen että Olis se tosi kiva. :-)

Plussaisuuksia kaikille että päästään tuonne Odottajien puolelle jutteleen!!

Vierailija
8/12 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosiaan taustaillut täällä... oottelen, että tuutte o-puolelle mukaan :-)

Kiitos kaikki onnitteluista ja tarrasukista. Nyt alkaa jo tuntumaan, että on raskaana :-P

Omppu kyseli viime viikolla niistä mun aiemmista keskenmenoista. Ne tuli 6. ja 10. viikolla, joten nyt varmaan jännitän ainakin tuonne 10. viikolle. Toisaalta oon kyllä ihmeen luottavaisin mielin.

Plussatuulia kaikille.

Nektar

Vierailija
9/12 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistystä taas tähänkin pinoon! Tervehdys Nektarille ja tsemppiä jälleen matkaan, me kaikki liputetaan yhdessä sun puolesta. Ootko muuten meinannu käydä alkuraskauden ultrassa?

Oma napa: miten tää kierto voi tuntua näin pitkältä? Tuntuu, että päivät ei kulu millään. Nyt on menossa 21/29. Tuli vielä semmonen pikku lisäpointti tähän hommaan, että jouduin pitkittyneen yskän takia PEF-seurantaan. Toivottavasti ei oo mitään ihmeellistä. Kahden viikon puhaltelun jälkeen on lääkäriaika, jossa sitten tulkitaan niitä tuloksia.

Nyt pitää alkaa taas töihin, onneksi on viikonloppuvapaa edessä!

Omppu

Vierailija
10/12 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa olla jo loppu suoralla tämä kp, nyt siis menossa 29/ 28-31 oottelen että jos se täti sit huomenna tulee. Ja todellakin jos tulee niin oon niin pettyny vaikka yritän ajatella että tää on vasta eka yk. Nyt pientä mahakipua ja vähän semmosta ällö oloa mutta en uskalla ajatella siitä suuntaan tai toiseen. En tiiä että jos huomenna uskaltais testata jos se täti ei tuu yön aikana.. Onko teillä muilla ollut silloin ekan raskauden aikana monta ultraa? Ku täällä meillä ei tarjota ku se yks ja se on viikolla 17 -19. Minusta tuntuu että täällä on moni muu asia kans ihan erilailla kuin suomessa. esim ku suomessa annetaan niitä D- tippoja lapselle niin täällä annetaan AD-tippoja 6v asti, ja 2v asti ne saa ilmatteeks. Juu, täytyy vissiin alkaa laittaan vaatteisiin ja valmistautuun töihin. Meilläkin sitten 3pv vapaata edessä,ihanaa! kirjottelen taas ku ehdin :) Plussa onnea kaikille!

Vierailija
11/12 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista on ollu..

Viikko taas menny vauhdilla! Huomenna taas uuteen viikkoon..

On tullu pöllyytettyä peittoa perjantaina ja eilen! =) Tänään oli sitten aivan ihmeellinen tunne tuolla alavatsassa. Kipeä ja samalla semmosta nipistelyä. Olisikohan mulla ovulaatio?? Hyvähän se on toiveissa elää, että oliskin sattunu "pupuilut" just oviksen aikaan =) No, ei se auta kun ootella ja katsoa ens kuun alkuun, että alkaako menkat vai ei. Toivottavasti ei alkais, mutta olispas se hyvä tuuri jos jo tokalla yk:lla tulis plussa tikkuun!!!

Anteex omanapaisuus.. Kirjoittelen taas ens viikolla..

Lisbet (kp 14/jotain..)

Vierailija
12/12 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta parempi kuin ei ollenkaan. Lisbetille peukkuja, että nuo tuntemukset olis oviksesta johtuvia. Mulla meni taas tänään pää pyörälle, kun yhtäkkiä tulikin veristä vuotoa. Sitä on tullu mulla aiemminkin ennen menkkoja, mutta ei muistaakseni koskaan terolut-kierrossa nappien aikana. Luultavasti enteilee sitä, että menkat alkaa muutaman päivän päästä. No, katsotaan mitä tapahtuu.

Nyt on lähettävä kattomaan onko meidän miehet selvinny iltapuuhista ja bbtä kattomaan. Ensi viikkoon!

Omppu 23/29