Muistatko minä päivinä vanhat tv-ohjelmat tuli?
Salaiset kansiot: tiistai.
Napakymppi: lauantai.
Hyvät pahat ja rumat: torstai.
La Beat/BH90210: torstai.
Hugo: perjantai.
Kuuma piiri: perjantai.
Kylmä rinki: maanantai.
Aikahyppy: maanantai.
Jne.
Kommentit (47)
Olettepa hemmetin pikkumaisia taas kun viestini on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
En muista päiviä mutta sen muistan että ennen Star Trekkiä tuli joku Erkki Merkki-ohjelma.
Erkki-merkki tuli lauantaisin, ehkä alkuillasta. Muistan tämän siksi, koska meillä oli saunavuoro aina silleen, että en nähnyt kokonaan ko. ohjelmaa ja se ärsytti.
Musta ori ja myöhemmin lassie perjantaisin kello kolme. Koulusta joutui juoksemaan kotiin, että ehti katselemaan
Safiiri ja teräs tuli joskus viikolla aika myöhään illalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista päiviä mutta sen muistan että ennen Star Trekkiä tuli joku Erkki Merkki-ohjelma.
Hitto se alkuperäinen Star Trek saisi tulla uudelleen.
Se on netflixissä. Juuri paraikaa katselussa
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää tuli tiistaisin ehkä.
Minusta tuli alussa kanssa tiistaisin, koska samana päivänä tuli toinenkin "lehden naiskolumnisti" -sarja, jossa oli Brooke Shields.
Babylon 5 tuli lauantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena saimme valvoa keskiviikko iltana myöhempään ( muistaakseni alkoi 21.00) kun tuli Payton place.
Nykyään tuntee itsensä vanhaksi milloin minkäkin asian johdosta. Esim. kun ajattelee sitä, että osa kouluista, joita lapsena kävi, on purettu jo monta vuotta sitten. Mutta sitten on tämä, että kun jostain Peyton placen esityksestä on jo niin kauan aikaa, ettei ole sitä koskaan edes nähnyt, niin tunteekin itsensä nuoreksi. Varmaan ainut asia, joka ei saa tuntemaan itseään vanhaksi. Velmu juttu.
En tunne itseäni vanhaksi mistään ulkopuolisesta syystä, vaan olen ylpeä siitä, kun olen nähnyt asioita autenttisina tapahtumina
Osallistunut rauhanmarssille, käynyt Lneingradissa, katsellut näkumätöntä miestä mustavalko-teeveestä ja kuunnellut kraftwerkkiä oikealla levysoittimella. Olen kuullut 90 luvulla sen ihme kurnutuksen kun tietokone on yhdistänyt internettiin, käynyt suomen ensimmäisessä mac donaldsissa
Kyllä, en tunne itseäni noiden asioiden tähden vanhaksi, vaan iloitsen kun olen saanut kokea ne
Hitto se alkuperäinen Star Trek saisi tulla uudelleen.